Welkom op HF, Jasper! En leuk dat je ons op jouw horlogereis meenam!
Ja, die Aquis zou ik zeker verkopen. En als jij heel erg blij wordt van een Submariner of GMT en de financiën het toelaten, dan moet je daar zeker voor gaan!
Welkom! Je zakhorloge is een quarter repeater chronograaf. Volgouden kast van vermoedelijk duitse makelij, voor de maker zul je het uurwerk moeten bekijken. Dergelijke zakhorloges kunnen met gemak duizenden euro’s waard zijn, dus zeker de moeite te onderzoeken.
Welkom!
Ah mooi om wat meer duiding te hebben en om op te zoeken. Ik ga eens op verdiepend onderzoek uit! Ben wel benieuwd nu
Mooi verhaal Jasper, welkom!
Welkom Jasper!
welkom op dit leuke forum. kun je nog wat meer foto’s laten zien van de uurwerken in de vestzakhorloges.
Welkom op HF, Jasper! Mooie collectie heb je
Welkom Jasper. Coole collectie. Horloge fotografie is een leuke bezigheid en dankbaar om te delen op dit forum.
En dat er toen al zakhorloges waren met een belfunctie wist ik nog niet; dat is dus niet aan smartwatches voorbehouden.
Welkom hier.
Welkom op HF Jasper. Veel plezier alvast gewenst bij het passen van de BB Pro
Herkenbaar!
Welkom alhier, bedankt voor je mooie verhaal.
Welkom en direct een mooie NA! Van harte gefeliciteerd.
Welkom en veel plezier hier!
Welkom. Veel plezier op het forum.
Welkom op het forum. Leuk verhaal om te lezen !
Welkom Jasper op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Dat vind ik veel beter dan de oorspronkelijke gouden ketting! Je hoeft je hier absoluut niet te distantiëren van de wereldgeschiedenis hoor
Welkom bij de club
Zeker, n.a.v. het bericht van @Kjs ben ik gaan zoeken naar het zakhorloge en zag ik dat er nog een deksel te openen was! Zie bijgaand de foto’s.
Zakhorloge: Quarter Repeater Chronograaf
En het tweede omega zakhorloge, ook met wat shots van de ketting: