Even voorstellen

Gedurende COVID lockdown kreeg ik van mijn vrouw een lot met horloges. Ik heb van mijn vader zijn Sicura Jump Hour geërfd en was er heel erg mee bezig, dus zij dacht dat er wel een leuke hobby voor mij inzat.
Zodoende ben ik op dit forum terechtgekomen. De naam “ Van Abtsweghe” komt doordat ik in Overschie op de Abtsweg opgegroeid ben en daar dik veertig jaar gewoond heb. Bijgaand een foto van de Sicura die wacht op het donorcaliber.
Als iemand daar trouwens nog tips over heeft, hou ik mij aanbevolen!

28 likes

Welkom! Leuk en origineel erfstuk. Leuk idee van je vrouw. Je zult je hier snel thuis voelen. Leuke hobby en gezellige mensen hier.

1 like

Welkom op het Forum.
Heel geinige machine ik ken het niet ( maar dat zegt niks)
en ga meteen in de boeken. Veel plezier, groet Fredje.
Ps. Zat er nog wat leuks in die lot?

2 likes

Welkom :+1:
En niet van ambtswege :blush:

1 like

Welkom op het forum ,een mooie plek om je hobby te verkennen en verder te ontplooien ! :+1:

1 like

Van harte welkom !

1 like

Welkom op HF. Veel plezier op het forum en met de hobby :+1:t2:

1 like

Welkom hier!!
Overschie? Ik ken alleen de Overschiesche Kontjes…

1 like

Goed dat je er bent!

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom op het horloge forum en veel lees en kijk plezier !:watch:

Welkom op dit leuke forum :ok_hand: :+1:, heel apart die Sicura (bedoel ik positief). Leuk dat je vrouw zo meedenkt met een hobby, nu nog de foto’s van het lotje. Heb dit mijn vrouw maar even laten lezen, kan ze voor mij een lotje Rolexen kopen, tja het is een hobby he :innocent:

5 likes

Welkom op HF!

1 like

Welkom :partying_face: Houden die vrouw :+1:

Wat jij hebt is een zogenaamde propellor jump hour. Zoek hier op en dan kan je meer vinden. Leuk en interessant ding :+1:

3 likes

Welkom bij de club :+1:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ik upload morgen wat foto’s, ook van de nieuwe horloges

1 like

We zijn dol op horloge foto’s. Je krijgt al snel Trustlevel-1, dan kun je meer foto’s tegelijkertijd uploaden.

1 like

Welkom :grinning:

1 like