Even voorstellen

Beste allen,

Na al meer dan een jaar lid te zijn en zo nu en dan lekker lezen over horloges werd het toch tijd om mij eens voor te stellen. Ik ben een student Integrale Veiligheidskunde van 22 jaar en ben een groot fan van horloges. Helaas is dit als student nogal lastig te bekostigen dus varieert mijn collectie nogal. Op het moment nog twee horloges in bezit.

Een mooie oude Rolex:
[URL=http://s288.photobucket.com/user/lucasmoerman/media/IMG201506032112571_zpsqmoqd8zl.jpg.html]

[/URL]

Een recente Hugo Boss
[URL=http://s288.photobucket.com/user/lucasmoerman/media/IMG201503221709021_zpsppccevxx.jpg.html]

[/URL]

Ik heb de Rolex gekocht van een mede forum lid.
Hoop hier nog veel meer te mogen leren en mijn collectie in de loop der jaren weer te mogen uitbreiden!

3 likes

Welkom en dat is een vliegende start van je collectie, zo’n mooie 6084 (als ik mij niet vergis)!

Ondanks dat je al meer dan 'n jaar lid bent, welkom hier Lucas! :slight_smile:

Ja klopt! wil mij vaak niet mengen in discussies omdat ik dan niet zeker van mijn zaak bent! Maar na een jaar tijd heb ik een hoop kunnen leren dus vond het wel tijd worden.

Mijn beste,

Na het alleen lezen, nu ook deelnemen!!
Goed hoor!!
Bij deze heet ik je alsnog welkom in die energieke kring van het HorlogeForum.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Van harte welkom :clap:

Dat is een hele mooie Rolex !!
Veel plezier hier .
Pieter.

Welkom! Mooi begin van je collectie met zo’n fraaie Rolex :smiley:

Mooi ding!

Welkom Lucas, leuk dat je meedoet :+1:

Mooie Rolex! Van harte welkom en veel plezier op het forum :grinning:

Welkom😀

Welkom op dit forum!

Ook namens mij hartelijk welkom .

Welkom!

Welkom op het forum
Nou
jehebt het al aardig voor elkaar als arme student met een mooie rolex!
Voor vele hier een grail om naar toe te sparen/flipperen en jij begint er mee,veel plezier van je klok en hier op het forum

Dank jullie allen voor het warme welkom!

Welkom en veel plezier nog hier!

Van harte welkom .
Veel lees, post en kijk plezier.

Elf.

Welkom!

Enneh, al doende leert men is mijn motto. Ik spit niet elke gebruiksaanwijzing door.