Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!
Orologio Signaturis Temporis
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!
Orologio Signaturis Temporis
Dank
Dat is een forse upgrade
Welkom bij de club!
Welkom op het forum!!
Tja, het wirdt tijd voor iets waar ik naar kan kijken tijdens die saaie vergaderingen
Welkom op het forum.
Veel lees en kijk plezier hier en je vind je seamaster vast wel!
Welkom Ruud
Dank je gerard
Welkom Ruud👍
Welkom op HF, Ruud!
Ja, de Seamaster is een populair horloge! Ik neem aan dat je (jong) gebruikt wil kopen? Anders koop je natuurlijk vrij eenvoudig bij een Omega AD en heb je zeker een echte. Maar voor een exemplaar met de eerste afschrijving eraf zou ik eens m’n licht opsteken bij een van de bekende en betrouwbare handelaren, zoals Ten2Two en Q-watches. Hier hebben veel forumleden (inclusief ikzelf) goede ervaring mee en je koopt er dus geen
Ruud, welkom !
Top, meteen al bruikbaar advies.
Superbedankt. Ik ga het zoeken nu ook als voorpret zien
Ruud, welkom op HF!
Welkom, Ruud! En maak zeker gebruik van de ruime kennis alhier als het gaat om herkennen van fake or real horloges. Blijf me verbazen over de gedetailleerde analyses om net dat verschil te pinpointen. Lang leve het collectief geheugen!
Héj Ruud.
Veel lees en zoekplezier gewenst hier.
Daar was ik onder andere zo van onder de indruk. Vandaar mijn instapje
Welkom op HF Ruud. Veel lees -en kijkplezier op het forum. Plus natuurlijk succes bij de zoektocht naar de juiste Seamaster
Van harte welkom op het forum hier is inderdaad veel info te vinden
Kennis en ervaringen met … worden gedeeld en met respect voor de keuze van een ander becommentarieert en soms ook met humor gedeeld .
Succes en veel plezier !