Even voorstellen

Even voorstellen,

Ik ben Ruud en ben sinds een aantal weken op zoek naar een mooi horloge. Mijn voorkeur gaat uit naar een Omega seamaster diver en dan het liefst het laatste model.

Tijdens mijn zoektocht ben ik toch wel geschrokken van hoe makkelijk je je kunt laten flessen en een fake-exemplaar tegen het lijf te lopen. Ik ben namelijk nog uit de tijd dat een nagemaakt horloge te herkennen was door b.v. Een wijzerplaat met daarop Roleks, brijtling of Longine geschreven.

Nu zie ik op YouTube filmpjes voorbijkomen waarbij “experts” het al bijna niet kunnen zien of voelen.

Toen ik dit forum tegenkwam, gaf mij dat meteen een goed gevoel en dacht ik “twee weten meer dan één” .

Nu met veel meer vertrouwen mijn zoektocht vervolgen. Ik zal daarbij nog wel eens met wat vragen
Komen.
Bijgevoegd een foto van wat er op dit moment in de opbergdoos zit.

Ruud

37 likes

Welkom bij de club Ruud.

1 like

Welkom Ruud :wink:

1 like

Welkom op ons gezellige forum Ruud, veel succes en plezier met de zoektocht naar de seamaster! :grin: :+1:

1 like

Welkom

1 like

Welkom Ruud!
En bij twijfel over echtheid van jouw mogelijk nieuwe Seamaster, een topic openen in de rubriek ‘vragen over echtheid’ (met foto’s :wink:

1 like

Welkom op het forum Ruud! Ik weet zeker dat er hulp voor je is op dit forum bij de aanschaf van een mooie echte Seamaster.

1 like

Welkom Ruud!

1 like

Welkom Ruud :partying_face: succes met de zoektocht :+1:

1 like

welkom,
en alvast een leuke afwisseling in de doos :+1:

2 likes

Welkom
:+1:

1 like

Welkom hier