Goedemorgen,
Inmiddels alweer een maand of 4 geleden dat ik hier een account aan heb gemaakt en ik vond het maar eens tijd om mijzelf voor te stellen.
Ik ben Teunis en inmiddels alweer 27 jaren jong
Ten eerste mijn excuses voor eventuele spelfouten of een verkeerde zinsopbouw. Ik heb dyslexie dus er zal her of der wel eens een foutje voorkomen.
Horloges hebben mijn interesse gewekt rond mijn 18de jaar. Dit alles is begonnen door wat zoeken op het internet door hoe cliche… en rolex advertentie in een tijdschrift.
Omdat Rolex uiteraard ver buiten het budget lag ben gaan kijken naar andere merken seiko is dan meestal de eerste wie aan het licht komt.
Echter kwam ik terecht op de site van het Amerikaanse merk Stührling.
Dit is dan ook mijn eerste aankoop geweest, een lekkere kopie van een van een submariner van rolex… tja wat zullen we er van zeggen…
Toch moet ik eerlijk bekennen dat ik vind dat het merk toch wel leuke klokjes maakt ( kwaliteit even uitgesloten) qua looks. Daarop volgende dan ook nog 3 andere Stührling horlogles en in de tussentijd ook nog een foeilelijke Armani klok.
Van de Stührlings liggen er 3 in de kast te verfstoffen en de armani horloge heeft het begeven. Er is er nog 1tje… die draag ik toch nog wel eens zo nu en dan.
Vervolgens op iets later leeftijd en toch wat meer geld om handen ben ik gaan kijken naar andere horloges.
Dit werd een Breitling Chronomat Evolution uit ik meen 2009.
Prachtig horloge maar nu een jaar of 3/4 later toch beseffende dat ie misschien wel iets te groot en te blits is. In ieder gevel voor mij dan… Word dus nu ook bijna niet meer gedragen
In september 2021 ben ik getrouwd en daarvoor moest een horloge komen
Dit is een prachtige Frederique constant Runabout Automatic geworden waar ik nog steeds heel erg blij mee ben.
Onlangs heb ik nog twee verschillende Edox horloges en een seiko prospex SSC813P1 aangeschaft.
Plannen voor dit jaar zijn eigenlijk dat de Breitling de deur uit gaat. Ik blijf wel zeer gecharmeerd van het merk dus wie weet komt er een andere iets kleinere klok voor terug.
Er is zoveel moois te koop en ik merk dan ook echt dat mijn smaak vaak veranderd of misschien wel heel breed is.
Voor mij is mijn voornaamste doel dit jaar dan toch echt wel het aanschaffen van een GRAND SEIKO.
Zo genoeg tekst maar weer…