Even voorstellen

Welkom op het forum, veel lees en kijk plezier.

Nailed it!

En idd, wat HF betreft een joekel van een pols :rofl:

Beperkt voor horloges boven de 44mm en onder de 39mm, noem ik geen beperking…

Kijk, there ya go! Da’s dus groter dan gemiddeld. Een gemiddelde polsmaat is 17 - 17,5 cm.
Maar goed, je kunt grote, dikke horloge natuurlijk gewoon niet mooi vinden. Da’s uiteraard prima.
Je zou 'ns bij CWC kunnen kijken.

Of een lekkere duiker.
Squale Sub-39 Black

https://www.q-watches.com/artikel/squale-sub-39-black-nl-1

De CWC hierboven is 38mm. De Squale 39mm. Dus zeker niet heel groot. Maar wel beide stoere, robuuste, goed afleesbare horloges.

welkom en veel leesplezier :+1:

Oe nee, geen duiker.
Zonder anderen op hun tenen te trappen als newbee, maar daar heb ik helemaal niks mee.
Ik moet denk ik nog wennen, ben 196 en altijd aan de slanke kant geweest.
Nu met 55 zit ik op de 90+ kilo en zijn de polsen misschien ook wat gegroeid :grin:.
Ik hou wel een beetje van militaire stijl watches als ex luchtmacht er.
Maar goed om te weten dat ik dus heel goed rond de 39 kan kijken, dat vergroot echt heel erg de keuze.

Helaas geen groot budget wegens nog een andere steeds duurdere hobby.
Maar ik geniet alleen al van de zoektocht, ik vind het heerlijk om alles tot op het bot uit te zoeken voor ik uiteindelijk iets koop.

Welkom op HF en succes met de keuze voor een flieger of field watch

1 like

Gezellig, welkom! :metal:
Groets Fredje.

1 like

cR1BPra

1 like

Welkom

1 like

Doe het meteen goed en koop een rolex explorer 36 mm.
Past perfect om je kleine polsje, en is een horloge voor het leven.

Welkom hier. Hamilton is een goede suggestie, zoals al eerder gedaan. Als titanium je aan staat dan is RZE misschien iets voor je.

Met je polsomtrek kun je alle kanten op.

1 like

Welkom!

1 like

afbeelding

Welkom op het HF! en heel veel plezier toegewenst hier! :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom, ik zie dat het al eerder is genoemd, maar ik moest ook direct aan Hamilton denken. Volgens mij maken die ook wel mooie Field watches, met een militaire look voor een redelijke prijs-kwaliteit. Ook in de wat kleinere herenmaten. Kijk bijvoorbeeld eens naar de Hamilton Khaki Field Mechanical in 38MM.

1 like

Welkom hier.

1 like