Even voorstellen

Goedendag allemaal

Ik leest al wat langer mee op dit forum en toch maar besloten om mij eens aan te melden

Ik ben nog nieuw in de horlogewereld en het kriebels al een tijdje om een leuk 1e horloge aan te schaffen.

Mijn kleine polsjes limiteren mij in wat wel en niet kan, ik ben vooral geïnteresseerd in flyers, militaire en field horloges.

Dus mijn plan is om hier op zoek te gaan naar info en ideeën en mischien in de verkoopboek mijn eerste flyer aan te schaffen.

26 likes

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom…:+1:

1 like

welkom-home

1 like

Welkom op het forum :smiley: veel plezier hier en succes met de ontwikkeling van je collectie :+1:

1 like

Welkom bij de beste inspiratiebron :partying_face:

1 like

Ja… Dat is het gevaar.
Ik zoek een horloge en eindig met een collectie :grin:

1 like

Welkom op dit forum. :grinning:

Kijk ook eens bij

En

1 like

Welkom bij de club :+1:

Welkom :slight_smile:

Rdam eo zo te horen?

Welkom bij de club

Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.

Welkom op HF!

We gaan het resultaat wel zien toch…uiteindelijk gaat iedereen eens naar minder is meer !

Welkom! Ik ben erg blij met de Hamilton Khaki Aviation pilot Pioneer:

34x36 millimeter. Dus ook geschikt voor kleine polsen

2 likes

Welkom.

1 like

Een Hamilton of een Seiko staan bovenaanijn lijstje :+1:t2:

Welkom op HF! En altijd leuk, zoeken naar een nieuw horloge! Maareh een flieger is toch meestal vrij groot?

Ik bedoel, aangezien jouw

Wat is je polsmaat, trouwens? Dat helpt bij het meedenken. Soms denken mensen dat ze een heel smalle pols hebben, terwijl deze eigenlijk heel gemiddeld is en soms willen mensen met een echt bescheiden pols een wel heel erg groot horloge. :grin:
Maar voor de smaller bepolsten is vintage ook vaak een leuke optie. Die zijn vaak wat kleiner.
Verder misschien al wat modellen op het oog?

Polsmaat= 18,5cm.
Niet mini maar zeker niet groot lijkt mij.
En ik hou ook niet echt van die grote dikke kasten.

Een Seiko snk803k2 of nog nieuw te krijgen Seiko SRPG39K1 vind ik mooie horloges.
Of een Hamilton field watch…
Flyers vind ik ook erg mooi maar inderdaad vaak groot, logisch gezien het doel van een flyer.
Ik hou dus eigenlijk van kleine horloges met grote cijfers :grin:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink: