Ik ben een echte beginner en moet nog overgaan tot de aankoop van een eerste “echte” horloge.
Het “beste” dat ik tot nu toe in mijn bezit het is een Balmain
Langs de andere kant was ik als kind, tot een jaar of 15, wil iemand met een liefde voor Swatch en stond dan ook regelmatig aan de vitrine van de juwelier als er een nieuwe reeks was. Echter op die leeftijd was een Swatch een streep door mijn zakgeld
Daarna is dit beetje verdwenen. Met de opkomst van de smartwatch, waar oa mijn vrouw niet zonder kan, was ik niet geneigd deze trend zomaar te volgen. Als het om een uurwerk ging, kwam ik toch altijd terug op de “klassieke” uurwerken terug uit.
Onlangs is het vlammetje echter terug feller beginnen branden, hoewel ik mij dan de vraag stel waarom? Ik heb het voor niets nodig, maar het oogt toch zo mooi
Wie weet ben ik dus een startende liefhebber of blijft het bij kijken? Mijzelf kennende zal er zeker 1tje komen.
Heb tevens mijn oog laten vallen op 1 die hier op het forum te koop staat. Waar ik toch regelmatig reeds terug naar de foto’s ben gaan kijken en deze mij blijft aantrekken.
Welkom op het forum Leuk dat je erbij komt ,je hebt al een belangrijk criterium te pakken ….wanneer je oog blijft haken aan een horloge ,binnen je budget, dan ben je al een stuk verder in je keuze proces en hier op het forum is een berg kennis /adviezen te vergaren
Heb de voorbije tijd al vaak zitten lezen ivm horloges. De aBlogtoWatch, Time+Tide, … artikels.
Iets waar ik laatste tijd meer info over heb gezocht zijn de zogenaamde Micro Brands, dit omdat ze prijs/kwaliteit in mijn ogen naar voren komen.
Mogelijk is dit ook gewoon omdat ik graag iedereen een kans geef en ik daarom Micro Brands aantrekkelijk vindt
We zullen het zien, het is een beetje als je eerste auto kiezen, welke is nu de beste om mee te starten
Volgens mij is het zo persoonlijk, dat je moet gaan voor datgene wat je niet kan loslaten