Even voorstellen

Goedemiddag horlogeliefhebbers,

Ben nu al zo’n 1,5 jaar lid van dit forum, maar nooit echt de moeite genomen me fatsoenlijk voor te stellen, dan wel mee te discussiëren in de diverse topics.

Ik heb eind vorig jaar van een medeforumlid een Rolex Date 1500 gekocht, maar echter weer redelijk snel verkocht omdat de 34 mm toch wel wat te klein is voor mijn pols. Erg jammer, want Rolex blijft toch wel prikkelen… Wellicht dat er in de toekomst een Explorer II of GMT Master in het vat zit. Maar dat is nog even doorsparen.

Nu bestaat mijn bescheiden collectie uit een Longines Legend Diver met datum en een Tissot T-Touch titanium met gele wijzerplaat. Ik zit er aan te denken deze nog te ‘‘verzilveren’’ middels de Tissot actie voor een gloednieuwe (mits deze actie nog van kracht is?).

Ook heb ik nog een vintage Zenith (handopwinder) als erfstuk in de kast liggen. Ook dit is een redelijk subtiel exemplaar, waardoor deze weinig draagtijd krijgt. Maar deze zal ik niet snel van de hand doen!

Ik zal nog even uitvogelen hoe ik precies foto’s toe moet voegen op het forum.

Gegroet,

Paul

1 like

Welkom Paul … en veel plezier hier !

grt. Gerard

Welkom Paul en foto’s kun je vanaf je computer gewoon in het tekstvak slepen :smiley:

Welkom Paul,

We zijn gek op plaatjes hier dus :+1:
Tevens wens ik je heel veel plezier hier op 't forum.

Groet,

Erik

Welkom!

Welkom :grinning:

Welkom Paul!! Zoals bovenstaande ook al melden; plaatjes plaatjes plaatjes :wink:

Welkom, ben benieuwd naar de foto’s!

Hartelijk welkom! En zoals gezegd plaatjes toevoegen is nu makkelijker dan ooit :wink:
gr, HJR

Mijn beste,

Leuk weer een Horloge-liefhebber mogen verwelkomen!!
Paul, hierbij wens ik je dan ook een aangenaam verblijf binnen de gelederen van dit robuuste forum!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welcome to the pleasuredome :wink:

1 like

Hi Paul, welkom!
Even uit nieuwsgierigheid: hoe groot is je pols?

Welkom, Paul! En een wellicht kleine, maar prima collectie!

Welkom!

Welkom :clap:

Pieter.

Haha Jonathan niet zo heel groot hoor, maar een horloge zoek ik toch echt uit vanaf 36 mm

7 likes

Mijn beste,

Kijk, zo zien we het graag!!
Het oog wil immers ook wat.

Zijn drie mooie horloges!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink: