Hallo iedereen,
Na een lange tijd te zitten neuzen op het forum, toch maar eens een profiel aangemaakt!
Ik ben Leslie, 37 jaar uit Belgisch Limburg, en ben sinds enkele maanden bezig met horloges. Mijn smaak gaat vooral uit naar Japanse horloges, vooral Seiko’s trekken keer op keer de aandacht. Vooral ‘dress watches’ en JDM modellen zo lijkt.
Mijn bescheiden verzameling dusver: van links naar rechts: een doodsimpel Honda horloge (ja, ik ben een Honda liefhebber) dat een goede vriend ooit gewonnen heeft op een Bingo avond, helaas heeft deze enkele jaren terug zelfmoord gepleegd dus dit horloge heeft een aparte betekenis zeg maar. de Emporio Armani (jaja, een fashion watch) was een geschenk van m’n vrouw toen we net samen waren, deze draag ik nog steeds erg graag. Dan de G-Shock… gho ja, beetje nostalgie, ik heb niet de smalste polsen maar dat ding is bombastisch! Vervolgens momenteel m’n meest favoriete horloge, de Seiko Presage zen garden, deze grijp ik het meest, erg leuke wijzerplaat en de wijzers zelf spelen mooi met het licht. En dan als afsluiter de Prospex Alpinist, heel leuk horloge om te dragen, prachtige, subtiele lume ook.
Heb ook nog een SARB033 gekocht op een Japanse veiling laatst maar deze is niet werkend aangekomen dusja, m’n eerste ‘import’ ervaring was al geen groot succes helaas.
Mijn kennis van horloges is zeer bescheiden dus ik hou mezelf waarschijnlijk wat meer op de achtergrond, toch zal ik proberen mijn ‘trustlevel’ wat op te bouwen zodat ik eventuele koopjes niet voorbij hoef te laten gaan.