even voorstellen

Hallo iedereen,

Na een lange tijd te zitten neuzen op het forum, toch maar eens een profiel aangemaakt!
Ik ben Leslie, 37 jaar uit Belgisch Limburg, en ben sinds enkele maanden bezig met horloges. Mijn smaak gaat vooral uit naar Japanse horloges, vooral Seiko’s trekken keer op keer de aandacht. Vooral ‘dress watches’ en JDM modellen zo lijkt.

Mijn bescheiden verzameling dusver: van links naar rechts: een doodsimpel Honda horloge (ja, ik ben een Honda liefhebber) dat een goede vriend ooit gewonnen heeft op een Bingo avond, helaas heeft deze enkele jaren terug zelfmoord gepleegd dus dit horloge heeft een aparte betekenis zeg maar. de Emporio Armani (jaja, een fashion watch) was een geschenk van m’n vrouw toen we net samen waren, deze draag ik nog steeds erg graag. Dan de G-Shock… gho ja, beetje nostalgie, ik heb niet de smalste polsen maar dat ding is bombastisch! Vervolgens momenteel m’n meest favoriete horloge, de Seiko Presage zen garden, deze grijp ik het meest, erg leuke wijzerplaat en de wijzers zelf spelen mooi met het licht. En dan als afsluiter de Prospex Alpinist, heel leuk horloge om te dragen, prachtige, subtiele lume ook.
Heb ook nog een SARB033 gekocht op een Japanse veiling laatst maar deze is niet werkend aangekomen :frowning: dusja, m’n eerste ‘import’ ervaring was al geen groot succes helaas.

Mijn kennis van horloges is zeer bescheiden dus ik hou mezelf waarschijnlijk wat meer op de achtergrond, toch zal ik proberen mijn ‘trustlevel’ wat op te bouwen zodat ik eventuele koopjes niet voorbij hoef te laten gaan.

47 likes

Welkom Leslie :+1:

1 like

Welkom, een horloge met een betekenis is altijd mooi, maakt niet uit wat voor het is
Maar wat dacht je? Gelijk dominantie tonen door een foto met bijl te plaatsen? Lekker hoor :joy::facepunch:t2:
Veel plezier op dit bijzondere forum :ok_hand:t2:

1 like

Welkom! Die lege spot in je horloge koffer is zo gevuld hier.

2 likes

Welkom :smiley:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom! Jammer om dat te horen van die vriend van je, maar ik hoop dat je het aandenken maar lang moge koesteren.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Leslie!

1 like

Hi Leslie, Leuk dat je er bent! Mooie collectie heb je al. Een het is prima spul, dat Japanse; zowel Seiko als Honda :wink:

1 like

Dankjewel! Die zal nooit plaats moeten maken :slightly_smiling_face: Op moeilijke(re) dagen draag ik die wel eens, is tevens de enige horloge waar ik het niet erg van vind dat er krasjes op zitten/komen. Draagt bij aan de betekenis van het horloge.

4 likes

Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like

Welkom!:+1:

1 like

Haha, jazeker! Die heb ik altijd op zak voor als ik een mooi horloge zie :joy::stuck_out_tongue:

1 like

Ik hoor het al wij moeten eens samen horloge shoppen :joy::ok_hand:t2:

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom hier Leslie. Bij ieder gekoesterd horloge hoort een verhaal en soms kies je niet voor dat verhaal. En je hebt nog plek voor een horloge; succes met de zoektocht.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom :partying_face: Mooie doos vol herinneringen :+1:

1 like

Welkom :slightly_smiling_face:

1 like