Even voorstellen

Goedenavond mede-HF’ers,

Nadat ik in korte tijd al drie aankopen heb gedaan via horlogemarkt.nl, dacht ik dat het wel zo leuk zou zijn om me even voor te stellen. Mijn naam is jasper, ik ben 22 jaar en ik kom uit een mooi stadje, zo’n 505 kilometer noordelijk van Parijs. Ik houd van (oude) auto’s, (oude) brommers, koptelefoons en Seiko’s! Mijn eerste Seiko kreeg ik toen ik 18 jaar werd. Een simpele chronograaf maar ik was er helemaal weg van. Voor mijn 21e verjaardag vroeg ik een specifiek model Seiko, uit de Premier-serie. Ook een chronograaf, ik vind het nog steeds een prachtige klok.

Ongeveer een jaar later was ik op een roeiweekend in Gent waar een van de medecoaches een mooie Seiko duiker droeg met oranje wijzerplaat. Ik vond dit zo “subtiel opvallend” en dat beviel me wel. Toen ik terug was gelijk op Marktplaats gaan zoeken, echter vielen de modellen hier een beetje tegen. Toen ontdekte ik via google dit forum, en de horlogemarkt die erbij hoorde. Daar vond ik mijn eerste SKX011, een lichtelijk gemodificeerd model (zwarte wijzers, zwarte bezel-insert, originele jubilee) welke in mijn ogen zeker niet onder doet voor een originele. Toch wilde ik ook graag een “kale” SKX011, en ben daarvoor ook op horlogemarkt.nl geslaagd. Deze heb ik vandaag op een nato gebonden, die ik eveneens van iemand van HF heb gekocht.

Ik ben van plan mijn collectie in ieder geval nog uit te breiden met een SARB035 en een SKX007. Later wellicht iets in de duurdere categorie, eerst maar eens wat geld gaan verdienen:)

Hieronder wat foto’s van mijn “collectie”, dan hebben jullie ook een beeld bij wat ik hierboven heb geschetst!

Eerste SKX007


Tweede SKX007

Gezellig samen…

21-jaar-oud Seiko Premier

18-jaar-oud eerste Seiko

Bedankt voor het lezen, op een goede tijd samen op het forum!

5 likes

Welkom op het forum. En mooie zomerse klokken heb je daar!

Welkom hier!

Mooie seiko familie zo! Welkom op het forum

Ook ik mag nu welkom zeggen. Leuke Seiko’s. Ik weet wat daar met de tijd van kan komen :wink:

:smile:

Welkom!

Welkom op het horloge forum !!.

Mooie Seiko’s.

Jammer alleen dat er hier zo weinig over Seiko wordt gesproken.
:grin:

Proost,
Elf.

Dank jullie! Wordt er zo weinig over Seiko gesproken hier? Er wordt vrij veel te koop aangeboden! Ik weet niet wat het is, heb een zwak voor dat merk;)

Welkom!

Leuk passend bandje ook erbij :+1:

Mijn beste,

Jasper, ik heet je van harte welkom binnen de gelederen van dit veelzijdige horlogeforum!!
Een forum waarbij het horloge-hart van de leden op de juiste plaats zit!!
Mooie Seiko’s hoor.
Geniet er van.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink: