Even voorstellen

Hallo allemaal,
Ik ben Alex, 59 jaar en ik ben al van kinds afaan gefasineerd door horloges. Mijn eerste horloge was een Anker die ik op m’n 12e kreeg van mijn vader. Een echt jongenshorloge met een nylon horlogebandje. Later kocht ik er zelf een metalen banje omheen. Alleen het uitzoeken was al een feest. Helaas ging het kapot en kreeg ik de Anker van mijn vader die zelf een automaat kocht.
Beide horloges heb ik helaas niet meer.
Toen heb ik hard gespaart en kocht ik rond 1980 voor F379, - een Seiko quartz. Die ben ik verloren maar 5 jaar geleden kwam mijn neefje, die Seiko quartz horloges opknapt, met precies dezelfde aanzetten als cadeau. Ik hoef jullie niet te vertellen hoe blij ik er mee ben. Omstreeks 1983 kocht ik voor F849, - Een Seiko bicollor chronograaf. Die heb ik nog steeds. Zo is eigenlijk alles begonnen. Van tijd tot tijd kwamen er steeds meer horloges bij. De collectie bestaat ondertussen uit een 30 tal draagbare horloges van goedkoop, gewoon omdat ik ze leuk vind, tot een paar honderd euro, ook omdat ik ze leuk vind natuurlijk. Seiko, Festina, Omega, Pagani (verrassend), Seagul enz.
Ik word wel steeds kritischer en zet langzamerhand mij geld meer in voor gerenomeerde merken waar ik, op de ondergrens inzet op merken als bijvoorbeeld Seiko, Orient, Timex, Bulova enz. en op
de bovengrens Omega, IWC, Hublot enz.
Dus nog genoeg om van te dromen en wie weet komt er hier nog eens iets voorbij dat mijn interresse wekt.

34 likes

Welkom bij de club Alex.

Welkom. Seiko is altijd goed.

1 like

Welkom!

Welkom Alex :facepunch:

Welkom Alex!:+1:

Welkom Alex!

Van harte welkom Alex,al goed bezig geweest met de horloges lees ik :smiley: .Veel plezierige uurtjes hier op het forum :+1:

Welkom bij de club hier. Zo te zien documenteer je je aankopen goed, of heb je een fenomenaal geheugen? Foto’s zijn altijd welkom!

Welkom Alex :partying_face:

Welkom op het forum

Welkom op HF Alex. Veel lees -en kijkplezier op het forum :+1:t2:

Welkom op het forum Alex !!

Welkom…:+1:

Welkom hier!

Van harte welkom Alex!

Welkom :grinning:

Veel leesgenot hier!

Welkom!

Welkom op HF!