Even voorstellen

Beste forumleden,

Aangenaam.

Na 2 jaar meekijken en meelezen (ja zels af en toe een voorzichtige post ) op het mooiste forum van Nederland, is het hoogste tijd om mijzelf even fatsoenlijk voor te stellen.

Mijn naam is Thomas, woonachtig in het o zo pittoreske Almere.

Mijn liefde voor horloges is er denk ik altijd wel geweest. Als kleine jongen zat ik altijd gefascineerd naar de wandklokken van mijn opa te kijen als we er op bezoek waren. Hij had er een aantal en de slinger van de grote klok wist mij altijd te grijpen. Ik kon hier letterlijk de uren wegkijken. Het was dan ook altijd feest als ik de klokken samen met hem mocht opwinden.

Teruggravend in de tijd denk ik dat mijn eerste eigen horloge er een was van Prisma. Een titanium exemplaar meen ik mij te herinneren ik had hier flink voor gespaard en was er zo trots op als een pauw met zijn veren.

Inmiddels vele jaren en horloges verder ben ik nog net zo verzot op horloges, en alles aanverwand, als die kleine jongen van welleer.

Hieronder een foto (stock, de mijne is al lang geleden vergaan) van wat lijkt op mijn eerste en daarna mijn laatste aanwinst.

41 likes

jo, welkom man :wave:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op het mooie horlogeforum.
Veel lees en kijkplezier!:watch:

1 like

Welkom Thomas op het forum ! :smiley: Heb je ooit nog een van die klokken van je opa kunnen redden uit de erfenis ? Enfin veel plezier op het forum :+1:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom Thomas

1 like

Welkom hier! Mooie Sinn…

1 like

Welkom op HF, Thomas!

1 like

Welkom, Thomas.

1 like

Thomas … welkom op het hf.

1 like

Welkom Thomas!

1 like

Welkom Thomas en nog heel veel plezier gewenst hier! :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom :hugs:!

Welkom Thomas!

1 like

Ze zullenvia mijn moederovergaan op ons, ik hoop nog lang niet

1 like

Welkom op HF :facepunch:

1 like

Hoi Thomas,

Welkom.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

welkom!

1 like