Even voorstellen

Hoi allemaal,

Al even liefhebber van horloges, maar nog niet zo lang op het forum. Heb horloges altijd wel mooi gevonden, maar verder nooit zo druk mee geweest. Tot een collega op zakenreis me ook enthousiast wist te maken en begon het toch wel te kriebelen om eens een automaat te proberen. Al snel de voorkeur voor Seiko’s, leuke klokjes voor en net budget, maar wat ik zocht was er net niet. Totdat ik op social media toegang kreeg tot Seiko Mods. Daar zag ik waar ik naar zocht en besloot een poging te wagen om mijn eigen variant te maken. Inmiddels aan het verzamelen en druk met de horloge gekte.

Ook al veel mogen van jullie materiaal mogen aanschouwen op het forum en hierdoor ook altijd weer mijn wensen aan het bijstellen, waarschijnlijk herkenbaar…

Iedereen bedankt voor jullie leesplezier en inspiratie! Hier even een impressie van mijn verzameling, waarvan sommigen me alweer hebben verlaten.! Groet Peet.Screenshot_20230418_174825_Instagram|400x500

50 likes

Welkom bij de club Peet.

1 like

Welkom, veel plezier!

1 like

Welkom op het forum en veel lees en kijk plezier!:watch:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom :smiley:

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Welkom op HF Peet. Met jou horloge smaak is niets mis :grin: Geniet van de hobby

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Peet :+1:

1 like

Welkom Peet, smaakvolle verzameling. Die Junghans is echt een verrassing. :+1:

3 likes

Mooie horloges! De Baltic springt er voor mij wel uit :ok_hand:

1 like

Welkom !! Leuke collectie :ok_hand:t2: veel plezier hier :+1:t2:

1 like

Welkom Peet!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Hoi, en welkom die Unimatic zo mooi.

1 like

Welkom! Gave collectie heb je!

1 like

Welkom en wat een heerlijke collectie!

Welkom bij de club :+1: toffe collectie ook.

1 like