Even voorstellen

Hoi allen, na al tijdje te hebben meegelezen toch maar even een voorstel rondje. Ik ben Bart altijd al geïnteresseerd geweest in horloges. Jaren geleden toen oversized horloges nog een ding waren mijn eerste echte horloge gekocht. Een Edox Chroffshore automatic, echter kwam er al snel achter dat 45mm op mijn 17cm pols geen match was. Dus het horloge verdween in een la en ging voor het gemak van een smartwatch. Echter bleef het altijd kriebelen en dacht laatst het is wel weer tijd voor een echte. Ben naar een AD gegaan want wilde de black bay ceramic. Maat was stukken beter dan de Edox, de verkoper wilde me echter nog wel een horloge laten zien en kwam aan met een black bay 58 blue…… en ik was verkocht! Dus nu eindelijk mijn eerste echte horloge dat ook goed draagt
Groet Bart

40 likes

Welkom :innocent:

Welkom hier

Welkom bij de club Bart.

Welkom op HF, Bart!

Welkom Bart :partying_face: en veel leesplezier :+1:

Welkom op het forum !! Mooi horloge, veel plezier ermee :+1:t2:

Welkom op dit mooie forum :wink:

Mooie Tudor :ok_hand: Welkom op het forum!

Welkom op het horlogeforum. Mooie tudor heb je.
Veel lees en kijkplezier hier!:watch:

welkom-home

:wave:

Welkom! Edox heeft echt supermooie horloges (de oranje neptunian vind ik heerlijk) maar als je helaas wat kleinere polsen hebt dan is het inderdaad geen merk waar je terecht kunt voor een diver.

Veel plezier met de Black Bay 58 though, ik denk de betere keuze ook ten opzichte van de Ceramic (ik denk toch dat dat uiteindelijk ook meer als een mode dingetje voor je had gevoeld) De blauwe 58 is tijdloos!

Welkom op HF Bart :facepunch:

Van harte welkom!

welkom en geniet van je BB58

Welkom Bart :+1::grinning:

Welkom Bart, prachtige keuze! Geniet ervan! :smile:

Welkom Bart!

Bart, welkom op HF!