Beste horlogeliefhebbers,
Ben nu al een tijdje lid van dit prachtige forum en het wordt tijd om mij even voor te stellen.
Mijn naam is Peter-Paul, afgekort PP. Met veel plezier lees ik jullie berichten en jullie reacties. Ook de aangeboden horloges volg ik nauwkeurig. Het leuke ervan is dat de één een Seiko aanbiedt voor 75 euro en een minuut later schuift er een Daytona voorbij. Welnu, heb in mijn leven al teveel horloges gekocht en ook weer verkocht. En ook een paar moeten verkopen vanwege problemen aan mijn rug. Als wat oudere zzp-er niet verzekerd dus vlogen de Sub Rolesor, Datejust en een paar Breitlings over de toonbank die ik liever niet had willen verkopen. Maar het moest met pijn in mijn hart.
Maar het “horlogebloed” kruipt per seconde gestaag vooruit. Dus wel weer een paar in de verzameling. En vandaag… gebeurde het. Jawel. Lopend door Amsterdam en een paar doekoes op zak en zin in een Omega Moonwatch. Naar binnenlopend bij een AD en mijn interesse kenbaar gemaakt. Helaas pindakaas… het model is niet voorradig wat ik wil hebben.
Maar nu komt het: Loop ik naar Uniclo in de Kalverstraat waar je een prima truitje kan kopen voor weinig, dus even niet naar Oger. Koop een truitje en loop de winkel uit en zie daar Swatch aan de overkant. Loop naar binnen en zie daar mijn ultieme horloge liggen voor een fractie van de prijs… Ik koop dat horloge en helemaal blij. Ik heb hem voor veel te weinig. Denk dat de verkoper een foutje heeft gemaakt. Zo’n horloge voor zo weinig! Ik in blijde verwachting naar huis gereden en eenmaal thuis in volle verwachting mijn “moonwatch” uitgepakt.
En ja, daar is ie dan… wat een prachtig “ding” voor weinig… nou weinig… Het is en blijft plastiek.
Ben er nog steeds blij mee tenzij iemand 7.5K biedt voor dit prachtige horloge en nog ongedragen.
Nog enkele foto’s van mijn horloges waar ik echt blij van word. (Mijn eerste Seiko staat er ook bij)
En met die andere Seiko zet ik alle horloges gelijk. Nieuwprijs 150 eu!