Na 5 jaar meekijken op dit forum wordt het toch tijd voor een account.
Ik ben Erik, 39 jaar oud en woon in het zonnige Zuid-Limburg.
Ik heb altijd horloges gedragen, met name quartz horloges van seiko enz.
Ik 2018 kocht ik via forumlid @Erik11 een horloge van een ander forumlid (ik weet niet meer wie). Mijn eerste “echte” horloge; een Omega seamaster SMPc uit 201, die ik inmiddels 5 jaar met veel.pmezier draag. Ik dacht dat één horloge voldoende was, maar na 5 jaar begon het toch te kriebelen en ik wilde graag een horoge met blauwe wijzerplaat erbij. Na enige tijd oriënteren besloot ik dat het een Tudor blackbay 58 moest worden. Gister kocht ik deze Tudor blackbay 58 in het blauw van @JuKo wederom legde @Erik11 contact voor me . Mooi horloge en prettig contact en verkoop met Julian.
Verder heb ik begin van het jaar een Seiko sprek7K1 gekocht en voorzien van een strapcode super o boyer. Deze gwbruik ik als beater / vakantiehorloge.
Ik denk dat mij “collectie” compleet is, maar ik sluit niks uit. Beide heren waarschuwden me al dat het aanmaken van een account een kostbare aangelegenheid kan worden .
Hierbij mijn bescheiden collectie en mijn nieuwe Blackbay 58
Welkom op HF, Erik! En gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Tja, ik kan het alleen maar beamen. Een account aanmaken en hier regelmatig rondhangen is een garantie voor meer horloges. Misschien nog een mooie chrono?
Welkom Erik!
Ja zodra je hier wat meer rond kijkt kom je er vast achter dat er nog wat ontbreekt in je collectie. Gelukkig nemen horloges weinig plek in
Ah daar is ie!!!
Welkom Erik! Leuk je gisteren te hebben ontmoet! Ik zal zo gelijk even een ervaringstopic openen want de verkoop was om door een ringetje te halen!
Tsja, de kleine lettertjes bij het aanmaken van een account niet gelezen? Welkom op HF, waar de kans op onbedoelde uitbreiding van je verzameling altijd op de loer licht en de inspiratie van alle kanten op je af kan komen denderen. Succes & plezier hier!