Even voorstellen

Bedankt voor het toevoegen als lid. Mijn naam is Marcus, 45 jaar oud en ben hier terecht gekomen door de Mannen van de Tijd podcast.

Ik houd me sinds kind af aan al bezig met horloges. Zoals voor velen was mijn eerste horloge een Casio F-91W. Vervolgens via een Pulsar, Seiko Message Watch en een 2e Seiko mijn eerste mechanische horloge aangeschaft, een 2e hands Tag Heuer Carrera.

Ik was nog vroeg in de 20 en die kostte een rib uit m’n lijf dus die bleef best lang, totdat ik voor het eerst een Submariner zag. Dit was in de tijd dat de hype nog moest ontstaan, dus ik verkocht m’n Carrera en kon voor slechts € 2.500 een mooie 2e hands 16610 op de kop tikken. Die ruilde ik later weer ik voor een 2e hands 116610 en toen een nieuwe 116610LV, die toen nog onder listprijs kon worden aangeschaft. Die vind ik nog steeds zo fantastisch dat ik die nooit meer weg doe.

Er kwam nog wel een Seiko Presage Blue Enamel naast, en toen een Tissot PRX, en sinds deze week als een kind zo blij met een Longines Master Small Seconds. Die laatste zorgt ervoor dat er eentje moet vertrekken. Ik ben geen verzamelaar. Ze moeten voldoende polstijd krijgen en anders vertrekken. Dus de Seiko gaat naar een vriend.

Voorlopig ga ik genieten van de huidige 3 en wat jullie verder allemaal laten zien!

Als je tot hier hebt gelezen, dank voor je aandacht!

62 likes

Welkom op het forum ,lekker bezig zag ik ,een prachtig stel horloges en dus succes en volop genieten hier :+1:

1 like

Welkom bij de club :+1: Mooie Longines trouwens!

1 like

Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :wink:

Leuk verhaal en zeer mooie horloges. Ik ben ook Longines liefhebber en vind die van jou echt heel erg mooi! :ok_hand:

Heel veel plezier toegewenst hier en nog heel veel mooie horloges! :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom!
Veel plezier op het forum, en met je mooie collectie! :four_leaf_clover:
(Vooral die Longines is een plaatje!)

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom bij de club Marcus,

1 like

Welkom Marcus, die Rolex is werkelijk prachtig mooi

1 like

Mooie collectie. Welkom en veel plezier hier.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en wat een mooie Longines :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Welkom Marcus! En dank voor je introductie & veel tijdloos plezier hier!

1 like

Is ook prachtig :boom: welkom bij de club Marcus.

1 like

98636c6ee64925a19858f8a491d300d2

1 like

Welkom!!
Prachtige groene Rolex :green_heart: en die Longines is ook heel gaaf :+1:.

1 like

Welkom op HF Marcus. Geniet van de horloge hobby en met name van je nieuwe aanwinst. Die is heel tof :ok_hand:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom :partying_face:

1 like

Welkm Marcus!:+1:

1 like

Welkom Marcus :+1:

1 like