Welkom Willem. Leuke Omega, ik denk dat het type 166.0168 is (breguet numerals) uit begin jaren 70. Dit en het serie nummer staan voor specifieke datering staat in de binnenkant van het horloge.
Welkom Willem!
Welkom bij de club Willem
Goed gezien, zo te zien . Want https://stories.omegaforums.net/sub-300-oversized-365mm-omega-geneve/. Veel referentiemateriaal. En daar staat ook navolgend plaatje tussen. Over naar Willem voor de check…
Welkom hier
Welkom!
Welkom
Welkom op het forum Willem!
Bingo, wat goed! Mijn vrouw kwam uit het niets met het garantiebewijs uit 1977, inderdaad serienummer ST 166.0168. Een schat aan informatie in het door jou aangeven internetartikel. Ik vond het altijd een mooi en tijdloos karakteristiek klokje dat ik met veel plezier twintig jaar heb gedragen en nu al meer dan 25 jaar in een doos met een aantal andere oldtimers heeft gelegen. Maar het verdient nu een tweede leven!! Ik ga eens informeren naar een mogelijke servicebeurt en daarna een nieuwe passende horlogeband. Daarna gaan twee oldtimers weer samen verder. Veel dank voor jullie moeite!!
Welkom op HF Willem, en veel plezier hier
Welkom Willem
Welkom Willem op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom hier.
Welkom op HF, Willem! En leuk dat deze oude liefde weer kan opbloeien zo. Het horloge bedoel ik dus, hè!
Welkom Willem, dat je nu nog meer plezier mag beleven hier op het HF.
Welkom Willem, je gaat het hier leuk vinden
Welkom!
Welkom