Even voorstellen

Hallo, ik ben Willem en nieuw op dit forum. Ik ben al een aantal jaren gepensioneerd en merk dat ik steeds meer belangstelling krijg voor horloges. De laatste tijd koop ik af en toe een horloge op Catawiki, pas een Tissot Automaric III day-date en een Philip Watch Blaze Panda. Sinds de jaren 90 draag ik een Raymond Weil Parsifal. Ook bezit ik een Seiko Kinetic SKA. Daarvoor een kadogekregen Omega, waar ik ook wat meer van wil weten. Mijn echtgenote heeft ooit (lang geleden) een Longines gekregen en gedragen. Van beide horloges zou ik graag het type, leeftijd, toenmalige en huidige waarde willen weten (indien mogelijk). Ik heb wat foto’s bijgevoegd.
Ik ben benieuwd vrgr Willem

28 likes

Welkom bij de club Willem.

1 like

Welkom op HF Willem

1 like

Welkom Willem :partying_face: ik laat je vragen aan andere forummers

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom op het HF! Leuk verhaal. Wees kritisch bij het kopen op CataWiki, vooral de taxatie waardes van de “experts” liggen nog wel eens wat te hoog.

In het blauwe gedeelte van dit forum koop je algemeen bij betrouwbare verzamelaars.

Taxaties mogen de laatste tijd niet meer volgens de forum regels…

2 likes

Welkom Willem.

1 like

Hoi Willem welkom op het :watch:forum.

Probeer de app Google Lens eens uit
Best handig soms :muscle::+1:

1 like

Bedankt voor je reactie. Ik hou er rekening mee! Vrgr Willem

Welkom :champagne:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom. Hier zitten veel kenners die u verder zullen kunnen helpen.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op het forum Willem van een bijna pensionado. Van de getoonde horloges heb ik helaas geen verstand.

1 like

Welkom op het forum Willem ! :+1:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom Willem!:+1:

1 like

Welkom op HF Willem. Leuk om te lezen dat je zo actief bent met de hobby. Jouw oude Omega is wel cool :sunglasses:

1 like

Willem, welkom op HF!

1 like

Welkom, Willem! Meezoeken wel, al valt dat niet mee. Dit komt een beetje in de buurt van de Omega, maar de dial is wit i.p.v. brushed silver. Wie weet is het een vertrekpunt: OMEGA, Geneve, wristwatch, 36 mm. - Bukowskis. Je kunt in elk geval de diameter nameten en verifiëren. Met de Longines kun je via Google Lens verder komen als je een close-up neemt van de horlogekast zelf. Hoe dan ook: veel tijdloos plezier hier!

1 like