Welkom Jaap
Mijn zwager is een aantal jaren geleden bij Zwaga geweest. Hij deed netjes werk voor weinig geld!
Hoe de inflatie hier heeft gewerkt, durf ik uiteraard geen uitspraken over te doen. Maar altijd het informeren waard
Welkom op HF Jaap. Mooie herinnering aan je opa en een mooi project. Doe je goed. Straks met trots en plezier dragen
welkom en veel leesplezier
Wolkom Jaap, veel leesplezier op dit forum, en veel succes met je mooie project
Ik heb even gezocht naar de naam, en ben op zijn website terecht gekomen. Bedankt voor deze tip! Hij zit voor mij vlakbij.
Zodra ik klaar ben met het cosmetische aspect van het horloge ga ik er werk van maken.
Wat betreft kosten: het mag van mij natuurlijk best wat kosten. Een horlogemaker beoefend tenslotte een ambacht, hij verleent een service die ook beloond mag worden.
Ik beloof dat ik met de tijd even laat weten wat het eindresultaat is geworden!
Er zit ook een horlogemaker in Buitenpost⦠Dus voldoende keus ook in de provincie. Welkom vanuit de hoofdstad en succes met de restauratie.
Welkom bij de club Jaap.
Welkom op HF, Jaap!
En wat een treasure, zoān erfstuk met zoveel mooie herinneringen!
Kan me voorstellen dat je deze weer een beetje netjes en draagbaar wil hebben. Dat je dit (deels) zelf wil doen, vind ik dapper. Ik zou er zelf niet aan beginnen. Zeker niet met een horloge dat zo waardevol voor mij is. Maar goed, ik ken mijn beperkingen, zeg maar.
Een interessante en leerzame ervaring wordt 't sowieso!
Ook in het proces zijn we geĆÆnteresseerd. Post ook vooral wat updates van hoe dingen gaan.
Veel succes en plezier!
Welkom hier!
Welkom, Jaap en nog veel plezier op ons mooie forum.
Mooi man! Ben benieuwd naar het eind resultaat!
Welkom
Welkom Jaap op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom op HF, Jaap!
Welkom Jaap. Succes met het herstel van het horloge.
Welkom hier.
Welkom! En helemaal eens; erfstukken zijn hoe dan ook de meest waardevolle exemplaren
Welkom Jaap!
Welkom hier bij HF !