Even voorstellen

Hallo, ik ben al een paar maanden lid van het forum, maar had mezelf nog niet voorgesteld. Ik ben Jesse en woon in het Zeeuwse Westkapelle. Mooie dingen hebben me altijd al aangesproken, maar sinds het begin van dit jaar enthousiast geworden over horloges. Dankzij Roy eigenlijk. De afgelopen maanden heb ik een paar mooie horloges gekocht en ben ik met Roy en Henk het Damascus horloge project begonnen. Erg leuk om te doen. Een andere hobby is messen maken, de gereedschappen en vaardigheden daarvan komen nu goed van pas. Verder maak ik ook lederen tassen voor brommers. (Zündapp, Kreidler, Puch, Sparta, Simson, etc.) Dus wellicht ga ik ook een poging wagen om een horloge bandje te maken.

Ik ben meestal niet heel actief met allerlei posts op forums, simpelweg omdat het me aan tijd ontbreekt. Er zitten gewoon te weinig uren in een dag, maar volgens mijn vrouw heb ik teveel hobbies. :innocent:

36 likes

Welkom Jesse.

1 like

Welkom op HF, Jesse! En leuk toch man, een paar lekkere hobby’s! Goed bezig!

Edit: oh, en heb je ook nog wat mooie horloges, waarvan je wat foto’s kunt posten? We zijn hier gek op plaatjes van horloges!

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom Jesse, ik volg het damascus project! Ik heb me er altijd verbaasd dat er in de messenwereld honderden staalsoorten worden gebruikt, terwijl er maar 2 hoofdsoorten gebruikt lijken te worden voor horlogekasten. (Hoewel @Fate_Amenable_To_Change onlangs onthulde dat er voor de bezel van de Cartier Santos boter door het staal gemengd wordt. :rofl:) Veel plezier hier op het forum.

4 likes

Klinkt goed! Leuke combi van hobbies!
Van harte welkom!

1 like

Welkom Jesse

1 like

:wave:

1 like

Welkom!!

1 like

welkom-home

1 like

Welkom!

1 like

Herkenbaar :sweat_smile: en welkom :partying_face: je damast staal topic volg ik met interesse :+1:

1 like

Welkom op HF Jesse. Veel lees-en kijkplezier op het forum :+1:t2:

1 like

Welkom bij de club Jesse.

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Welkom Jesse!:+1:

1 like

Van harte welkom Jesse :+1:

Ik zou willen voorstellen om te stoppen met breien :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Welkom…:+1:

1 like