Even voorstellen :)

Goedemiddag allen,

Zo af en toe zie ik hier een voorstelbericht voorbijkomen en gezien ik mijzelf erop betrap dat ik de laatste weken steeds vaker hier op het forum zit vond ik het tijd om dat initiatief ook zelf maar te nemen.

Mijn naam is Lex, 30 jaar en wonende op het grootste door mens gemaakte eiland ter wereld in Zeewolde.
Afgelopen jaren hield ik mij qua hobby vooral bezig met whisky. Na een paar jaar beslaat deze hobby nu een collectie van 100 à 120 flessen (dit aantal kan wekelijks verschillen), bestaand uit open en dichte (verzamel) flessen.

Sinds een maand of twee is het balletje bij mij gaan rollen dat ik mij afvroeg waarom ik eigenlijk maar één horloge had gezien dat ene horloge met leren band niet heel fijn zat in de warme juni maand.

Van het één kwam het ander en van googlen kwam het horlogeforum. Op advies van een vriend ben ik klein begonnen. ‘Mijn smaak zou nog flink veranderen als ik steeds dieper in de mogelijkheden zou duiken’ werd mij verteld. En dat klopt, ik merk nu al dat ik op andere dingen let dan 2 maanden geleden.

Klein beginnen is de gedachte, dus heb ik afgelopen weken 2 schappelijke aankopen gedaan. Zo bestaat mijn bescheiden collectie op dit moment uit een Skagen, een Casio en een Timex.

Ik kijk er naar uit om hier veel inspiratie en kennis op te doen en wens u allen voor nu een mooie vrijdag.

Lex

36 likes

Welkom…:+1:

1 like

welkom!

1 like

Welkom!
Hoe bevalt die Timex? Heb 'm ook op het oog, maar dan in het zwart.

1 like

Van harte welkom Lex :+1:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

1 like

Bedankt! Hij bevalt goed, zeker voor de prijs. Hij tikt alleen wel relatief hard, dus hij ligt al niet meer op m’n nachtkastje savonds.

1 like

Welkom :partying_face:

1 like

Welkom op HF, Lex!

1 like

Welkom op HF, Lex!

Ja, in die wereld wil ik me ook ooit nog 'ns onderdompelen (get it?? :wink: :wink:).

Hey, interessant stukje trivia. Wist ik niet. Nu wel. :grin:

is geen horloge. Een hele kist vol is beter! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Komt helemaal goed! En misschien vanmiddag even langskomen op de #VrijdagMiddagBorrel, in de Squale kroeg? :beers:

2 likes

Welkom Lex

1 like

Dat is de moeite waard, uitkijken dat je niet in de mogelijkheden verzuipt :wink:

Zal vanmiddag eens in de kroeg kijken, de naam spreekt in ieder geval aan.

1 like

Gezellig! Zie je daar! :wine_glass:

1 like

Welkom bij de club Lex.

1 like

Welkom Lex emot-tiphat

1 like

Lex, welkom op HF!

1 like

Welkom Lex! :grin:

1 like

Lex, welkom op het forum :+1:

1 like

Welkom Lex!

Kijk, nog een Wisk(e)y liefhebber. Ben ook wel benieuwd naar die collectie eigenlijk haha!

1 like