Even voorstellen

Goedemiddag HF, mijn naam is Assie en ik ben de vrouw van Ferry. Ook ik heb een kleine maar leuke collectie horloges. en intussen ook een bescheiden box, over het algemeen zijn het quartz horloges en heb 1 automaat in mijn collectie. En daar ik de vrouw van Ferry ben kan ik ook af en toe 1 van zijn horloges lenen. Zo zijn we gezellig samen bezig met de horloge hobby.
Ik vind het ook leuk om af en toe topics te lezen en te kijken naar de horloges die voorbij komen.

Gr, Assie

59 likes

Welkom Assie!! Als je net zo hard gaat als de man des huizes qua collectie dan kunnen we ons geluk op voor inspiratie :+1::+1:

2 likes

Welkom bij de club Assie.
Het werd tijd om je te verwelkomen hier op H.F.
We kennen je al een beetje van de prachtige fotoreportage van Ferrys nieuwe horloge aankopen.
Veel lees en horlogegerelateerde avonturen gewenst. :+1:

1 like

Welkom Assie.

Doe de groeten aan Ferry.

1 like

welkom Assie,
men komt het niet veel tegen waar man en vrouw gezamenlijk dezelfde hobby hebben,
we gaan je hier zeker ook volgen, hoop niet dat er nu een concurrentiestrijd tussen jullie twee gaat losbarsten :sweat_smile:
houd de kerk in het midden zou ik zeggen :joy:
tot horens dan :+1:

1 like

Hee leuk ,welkom Assie :smiley:! Het is er toch van gekomen …veel plezier alhier :+1:

1 like

Van harte welkom Assie :+1: Leuk!
Ga je ook voor een box per merk?

Enne, zo kan je mooi een beetje in de gaten houden hoeveel horloges er deze week bij Ferry zijn binnengekomen :wink:

1 like

Ik hoor net van Ferry dat het leuk is als ik foto’s plaats van mijn horloges en dat dit gewaardeert wordt op het forum.

Ik kan er maar 2 plaatsen zie ik, maar ik heb de volgende horloges:

Brunmontagne
Citizen moonphase
Prisma
Raketa
Furore
Casio Tiffany
Lorus
Longines

23 likes

Welkom op HF, Assie! En doe de groeten aan Ferry!

1 like

Van harte welkom Assie. op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :sunglasses:

Ik wens je heel veel plezier toe hier en uiteraard wens ik je veel mooie horloges toe! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

pinguin zegt welkom

1 like

Mijn beste Assie,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Assie!:+1:

1 like

Hé Assie, welkom hier.
We kennen je natuurlijk hier al wel een beetje door de verhalen van Ferry.
Groet van wat nog ooit jouw Invicta was, als ik het goed begrepen heb.

1 like

Dat is een heel bijzondere Blue
Brunmontagne. :+1:

2 likes

Welkom…:+1:

1 like

Ja dat klopt, deze was eerst van mij, maar goed terecht gekomen.

1 like

Welkom en veel leesplezier :+1:

1 like

Welkom bij de club, hoop dat je hier een mooie tijd gaat beleven.

1 like

Welkom, Assie. Veel plezier hier. Je verzameling ken ik al een beetje via Ferry.

1 like