Welkom! Profiel aangemaakt om Ferry in de gaten te kunnen houden? Dan moet hij zich nu wel gaan gedragen als zijn vrouw meeleest!
Welkom Assie! En ben mild voor Ferry
Welkom Assie! Veel plezier samen
Welkom Assie, leuk dat je nu ook op het forum zit.
Welkom op HF Assie en veel plezier hier gewenst!
Welkom hier Assie, en veel plezier!
Van harte welkom!
Welkom op HF en hoop dat je kooplust net zo groot is als je ventje, kunnen we nog veel NA`s verwachten…
Wel jammer dat @fredpanarai1 je niet welkom komt heten.
Edit: oeps, ik zie nu waarom. Even gemist.
Dat suggereer ik niet.
Ik geloof best dat Assie Ferry nu een beetje in de gaten kan houden.
Dan geen digitale maar een fysieke tik op de vingers.
Wat is dit nu weer voor een lullige opmerking in een topic waarin iemand zich voorstelt. Eigenlijk zou ik je moeten vlaggen, maar dat doe ik niet, net zo min als Ferry.
Het gaat hier om een hobby en dit forum is bedoeld om gezellig over onze prijzige hobby te kwekken, niet om elkaar virtueel af te maken.
Van harte welkom Assie, vrouw van Ferry! Je hebt al een leuke verzameling opgebouwd. Ik ben benieuwd naar je Prismahorloge; misschien kun je daar t.z.t. nog eens een foto van plaatsen.
Niets is leuker voor een echtpaar dan een gezamenlijke interesse, maar hopelijk draait dat niet uit op roddelen over jullie mede-HF-ers …
Nu heb ik wel gevlagd. Wegens off-topic. Ga maar naar Dagbrakers om mensen te jennen.
Ik heb nu een Lorus om mijn pols en die wil ik vanavond laten zien, dat Prisma horloge komt later maar
ik kan wel een foto voor u maken.
Ik heb zo’n Prisma in het zwart. Leuk horloge.
Welkom Assie !
De vrouw achter de foto’s van Ferry
Mooie Prisma, Assie . En zeg maar gewoon jij hoor; ik ben pas 73 dus echt nog niet te oud om te tutoyeren
Welkom op het forum Assie!
Je hebt een toffe collectie.
En laat je plezier in de hobby niet vergallen door die minderheid kleuters die het leuk vinden om in kliekverband mensen te jennen.
Is goed, probeer er rekening mee te houden, is de opvoeding, mensen die je niet kent zeg je u tegen.
Welkom Assie! Tof dat je ook van horloges houdt en dat jullie de hobby samen delen👌
Doe de groeten aan Ferry van Guppie