Even voorstellen

Hoi, ben nieuw hier en zal me even voorstellen.
Gerben is de naam en al heb ik een aantal horloges, noem ik me niet echt een verzamelaar (vriendin denkt daar anders over:-)

Heb een aantal automaten, quartzen, eco drives en kinetic.

De laatste tijd een interesse aan het ontwikkelen in quartz met een sweeping second hand

Hoop hier wat kennis op te doen en wellicht een leuk klokje op de kop te tikken.

28 likes

Van harte welkom Gerben, veel leesplezier gewenst!

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom Gerben, knal er ff een foto in……….:grin:

Welkom op het horlogeforum en veel plezier met je horloges!!:watch:

Welkom bij je nieuwe verslaving.

Welkom Gerben!

Gerben welkom op het forum :smiley: Hier op het het forum kun je veel info opdoen over je hobby ,raad vragen , veel horloges komen langs nieuwe ,vintage ,mechanisch ,quartz en oude lijkjes die weer tot leven gewekt worden ,dure minder dure en goedkope ……er zijn danook veel verleidingen hier ……je kan het beste kopen wat jij mooi vind en dat veranderd in de loop van de tijd .We respecteren elkaars smaak of keuze keuze of die nu een duur ,goedkoop of een verschrikkelijk lelijk horloge heeft …alles is “goed “ in principe ……je zult de humor ook wel tegenkomen ……we houden hier van foto’s …dus laat maar wat zien wat je al hebt gescoord …enne klokjes zie je hier niet …geen wekkers,pendules :wink: succes ! :+1:

1 like

Van harte welkom Gerben :+1:

Welkom hier

Dat dus! Welkom :partying_face:

Welkom, Gerben! Verzamelaar of niet, je kunt hier je hart ophalen over horloges en alles wat daarmee te maken heeft. En meer. Veel plezier hier!

Gerben, welkom op HF!

Welkom…:+1:

Welkom op HF Gerben. Interessante hobby heb je gekozen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Welkom bij de club :+1:

Welkom! Foto’s zijn altijd leuk om te zien! :slight_smile:

Welkom !!

Ha Gerben, van harte welkom op HF. Ben benieuwd naar wat foto’s.

Betreft sweeping quartz movements bedoel je o.a. Seiko’s VK31 bijvoorbeeld? :slight_smile: Cool!

Welkom bij de club Gerben.