Hallo, mede-forumleden!
Raad eens wie er eindelijk uit de schaduw van het loeren stapt? Ja, ik ben het, Kurt, en ik zwaai helemaal vanuit Brugge, België! Oh, u denkt misschien: “Weer een Belg die zich bij het door Nederlanders gedomineerde feest voegt!” Maar hé, diversiteit doet de wereld draaien, toch?
Laat me iets over mezelf vertellen: vroeger maakte ik deel uit van de glinsterende wereld van prestigieuze juweliers en horlogemakers. Bling bling! Maar het leven nam een andere wending en ik dook in het opwindende wereldje van de IT. Begrijp me niet verkeerd, coderen en problemen oplossen hebben hun charme, maar er gaat niets boven het pure genot om mezelf te verliezen in het ingewikkelde universum van uurwerken.
We gaan nu verder en ik heb mijn trouwe loep en behendige pincet weer uit hun stoffige winterslaap gehaald, allemaal om Seiko uurwerken te modden. Ja, dat leest u goed, ik zit op de moddinggolf! Het is net een volwaardige schattenjacht, en geloof me, het is verslavend geweldig. Na een dag ritmisch tikken op het toetsenbord, is het vormen van iets tastbaars met mijn handen als een verfrissende dansonderbreking in de alledaagse routine.
En laten we het eens hebben over de vreugde van het knutselen: mijn creaties zijn al tentoongesteld en bewonderd door vrienden en kennissen. Maar dit is nog maar het begin, en ik bruis bijna van opwinding om te zien wat ik nog meer tevoorschijn kan toveren. Dus laten we hopen dat mijn horloge-alchemie-reis nooit in de sluimerstand terechtkomt!
Trouwens, ik ben nu zo’n beetje een ere-bewoner van dit forum. U kunt me hier elke dag stiekem zien gluren, net als een kind in een snoepwinkel. Dus als u glimmende nieuwe horlogerverhalen te vertellen hebt of gewoon zin hebt in een virtuele high-five, ik doe mee!
Laat de creativiteit stromen en de wijzers van de horloges draaien, mijn nieuwe vrienden. En vergeet niet van af en toe te glimlachen
Groeten,
Kurt