Welkom Jelle Koesteren die Omega. Je zult ook een goudmerkje aantreffen op de zijkant van een van de kastpootjes als het goed is.
Van harte welkom Jelle
Mooie vintage Omega!
Welkom op HF Jelle. Prachtig erfstuk. Een Omega waar je met recht zuinig op mag zijn en met trots mag dragen
Welkom, Jelle! Fraaie Omega vormt een mooi aandenken aan je opa. Heb zelf een DeVille Seamaster, een handwinder. Zal zo even terugzoeken naar een post van een mede-HF lid die de moeite waard kan zijn.
Welkom Jelle !
Komt ie: Omega Seamaster de Ville. Hier staan onder andere foto’s van de brochure uit begin jaren 60.
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom…
Bedankt voor het enthousiaste welkom. Ik Heb een foto op een A4 tje van het uurwerk wat er in zit. Deze is genomen tijdens een onderhoudsbeurt een jaar of 10 geleden. Vlak voordat ik het horloge kreeg. Kan ik deze gewoon hier posten of kan ik dan beter een nieuw topic openen? Ik ben nog vers hier natuurlijk.
Kan gewoon in dit topic. Hebben we een compleet beeld van dit horloge in hetzelfde ‘draadje’.
Jelle, welkom op HF!
Welkom Jelle! Mooie Omega in een nog goede staat zo te zien!
Op zich kan ik op internet vrij veel Seamasters De Ville vinden. Op mijn horloge zie ik de toevoeging Seamaster nergens staan.
Hij is wel altijd gewoon gedragen, dus de randjes zijn wat afgerond. Voor mij geen probleem omdat het een erfstuk is. Ik zelf draag hem niet dagelijks.
Welkom op HF, Jelle. Dat is een mooi horloge en geweldig natuurlijk dat ie van je opa is geweest. Koesteren en van genieten!
Welkom hier bij HF !
Prachtig HORLOGE !
Welkom op dit mooie forum aan het serienummer te zien komt deze uit 1963
.
Dat zou aardig kloppen dan. Bedankt voor het opzoeken.
Welkom en veel leesplezier