Even voorstellen

Hallo, beste horlogevrienden. Na jaren enkel meegelezen te hebben op het forum heb ik uiteindelijk besloten om hier toch maar een account aan te maken.
Ik heb inmiddels veel van jullie geleerd over horloges. Ik heb slechts 1 horloge een Breitling Chronomat met blauwe wijzerplaat (zie avatar)
aangekocht in 1989. Na jarenlange aankopen van horloges rond de honderd gulden die ik dan ook vaak weer jaarlijks kon weggooien, besloot ik dat 1 goed horloge op de lange termijn eigenlijk goedkoper is en ook veel meer plezier en gesprekken oplevert. Een van de redenen dat ik hier ben is dat ik een dresswatch wil aanschaffen dat mooi onder mijn (witte) overhemden uitsteekt.
De Breitling Chronomat draag ik casual bij spijkerbroeken en dergelijke, sterker nog ik klus er gewoon mee. Enfin, ik hoop op een gezellige en leerzame tijd hier. Ik groet u allen.

37 likes

Welkom hier! Coole Breitling. Daar mag best een foto van geplaatst worden.

Zoals het hoort. :slight_smile: :+1:

2 likes

Welkom bij de club.

Welkom, hier doe je vast en zeker veel inspiratie op

Welkom! Mooie Breitling. Mijn ervaring is dat je rond de Eur 100,- ook best een kwalitatief goed horloge kan kopen (een Oriënt bijvoorbeeld) die jaren mee kan.

2 likes

Welkom en veel leesplezier :+1:

Welkom op dit forum en veel plezier!

Succes met de dresser.

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom bij de club Peter.

Welkom. En veel plezier bij je zoektocht naar je dresswatch.

Welkom op HF. Veel lees -en kijkplezier op het forum :+1:t2:

Welkom op het HF, mooi die Chronomat en goed dat je die een goed leven geeft, geen kluisligger dus :wink:
En ach er zijn zat horloges voor weinig die jaren meegaan. Maar wens je veel sucses naar je zoektocht voor een dresser, zoveel merken en modellen, zal er vast wel 1 tussen zitten die mooi onder je witte overhemd uitsteekt :ok_hand: :+1:

1 like

Welkom bij je nieuwe verslaving.

Welkom bij dit forum, en succes met de zoektocht naar een dresser! :pray:t3::hugs:

Welkom op HF! En er is sowieso altijd ruimte voor nog goede gast! :grin:

Best veel Breitlingliefhebbers hier. Dus dat zit ook wel goed.
Maar…

Casio ook en vroeger Seiko. Gaan lachend dertig jaar mee, zonder onderhoud. :man_shrugging:

Dan kun je beter ver weg blijven van Horlogeforum! Hier rondhangen gaat je (een hoop) geld kosten! :grimacing: :sweat_smile: :wink:

4 likes

Welkom op het HF :grinning::+1:

Welkom :+1:

welkom :smiley:

dan moet je echt eens bij Citizen gaan kijken :+1:
vele varianten die deze titel waard zijn :smiley:

Welkom :partying_face: had iemand al om een foto gevraagd :upside_down_face:

1 like

:point_up_2: en natuurlijk van harte welkom :+1: