Even voorstellen

Nogmaals een keer voorstellen, ruim 5 jaar geleden al eens gedaan, maar sindsdien voornamelijk meegelezen en af en toe iets gekocht via het forum.
Mijn naam is Fred en ben sinds kort gepensioneerd ambtenaar en dat bevalt bovenmatig goed :smile:
Ik heb eigenlijk wel altijd horloges gehad maar mijn belangstelling werd pas echt serieus toen Seiko met een Premier perpetual kwam.
Direct verliefd en gekocht en toen was het hek van de dam. Sindsdien vele horloges gekocht en daar wil ik er nu (eindelijk) een paar van laten zien.

Een van mijn eerste en toen ook al een Seiko, inmiddels voorzien van sapphire crystal.

Nog een oudje, helaas loopt deze niet meer.

En hier dan het horloge waar het eigenlijk allemaal mee begon.
Inmiddels gebeadblassed door Rob.
Dit was het voorlopig volgende keer de rest.
Groet Fred.

6 likes

Welkom! :wink:

Welkom! Dat beadblasten geeft een mooi effect he.

Welkom, Fred! En nog een Seikofan. Daar kun je er niet genoeg van hebben! :stuck_out_tongue_winking_eye: Die gele had ik nog nooit gezien. Is daar niet een nieuw uurwerk voor te vinden? En ik heb zo’n vermoeden dat jij niet zo houdt van datum verzetten? :smile:
Al plannen voor een volgende aankoop?

wees opnieuw welkom Fred!

Grote Seiko fan hier! Die gele is echt een knaller. Nieuw uurwerk moet te vinden zijn. Welkom Fred a.k.a. @Scheek :thumbsup:

Welkom Fred, benieuwd naar de rest van je collectie!

Denk niet dat er een nieuw uurwerk in hoeft, waarschijnlijk volstaat een nieuwe batterij, maar krijg de kast met geen mogelijkheid open.

1 like

Oude foto’s, dus ook oude datum:)

Welkom :clap:

Pieter.

Welkom terug dan Fred !

en de gele Seiko is echt finito of vond je het wel goed zo ?

grt. Gerard

Rob kijkt er altijd toch even naar als hij de batterij vervangt. Ik had ook een oudje … bleek dat naast de batterij ook de pakking vervangen moest worden. Komt vast goed. Kan nooit zo vast zitten als mijn US Land Monster hahaha

Welkom fred! Leuk dat je je even voorsteld. Ben benieuwd naar de rest van de collectie.

Welkom Fred, je kunt met een stuk minder kwaliteit aan je horlogecollectie beginnen! :+1:

Welkom! En inderdaad vliegende start met je huidige horloges. Je kunt de geraniums en die spiegel buiten aan de muur wel weg mikken, want je tijd gaat op aan dit forum.

1 like

Mijn beste,

Ik lees het nu pas.
Bij deze dan ook opnieuw welkom Fred!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Benieuwd naar de overige.