Even voorstellen

Sommigen hebben me al op dit forum voorbij zien komen. Tijd om me eens voor te stellen. Ik heb altijd een zwak gehad voor vintage horloges. Een paar jaar geleden heb ik mezelf een Omega ladymatic uit begin jaren vijftig cadeau gedaan. Nog steeds kan ik heel blij worden als ik hem draag.
Op zoek naar een vintage horloge voor mijn man (een geslaagde zoektocht, zoals je elders op dit forum kunt lezen), kwam ik op dit forum terecht vol informatieve, leuke en jaloersmakende :wink: topics. Mijn fascinatie is weer helemaal opgebloeid en ik vrees dan ook dat ik over een tijdje weer iets moois voor mezelf uit zal zoeken :wink:

6 likes

Welkom!

1 like

Hoi,
Een vrouw wat leuk!
Ik heb ook een Ellen :wink:

Dat kan geen toeval zijn :wink:

Nogmaals welkom Ellen!

1 like

Mijn beste,

Leuk!!
Weer een enthousiaste Horloge Liefhebster!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Welkom! Stiekem zie ik toch wel hier en daar wat vrouwen die zich voorstellen, leuk dat zei ook plezier hebben aan de horloge hobby

1 like

Leuk een vrouwelijk lid, welkom op het forum, genoeg informatie te vinden en te vragen natuurlijk!

Welkom!

1 like

Nogmaals hartelijk welkom en veel plezier gewenst alhier .

1 like

Ik heb je vintage zoek topic al gezien natuurlijk, maar alsnog welkom op dit forum. :sunglasses:
Zelf ben ik ook nog niet zo lang lid, maar intussen heb ik al een hoop geleerd hier.
Veel plezier verder op dit forum!

1 like

Ellen, leuk om nog meer dames hier te mogen verwelkomen, waarom zouden tenslotte horloges puur een mannenaangelegenheid zijn? :+1:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom Ellen

1 like

Welkom!

1 like

Welkom :clap:
Veel plezier hier.

Pieter.

1 like

Bedankt voor al jullie reacties. Ik voel me helemaal welkom :blush:

Welkom Ellen, veel te weinig vrouwen hier op het forum. Zelf ben ik ook helemaal van de vintage horloges, vooral jaren '70.

Ik had een Ellen :wink:

Welkom Ellen, dat je hier veel vermaak mag vinden!

1 like

Er zijn misschien ook relatief weinig mooie vintage dameshorloges in omloop. Voor mannen is er veel meer keuze. Kan voor een deel ook verklaren waarom vrouwen zich er minder voor interesseren. Jammer dat ik vrij smalle polsen heb, anders zou ik ook kleine herenhorloges kunnen dragen.

Helemaal met je eens Ellen, de meeste vrouwenhorloges zijn niet om aan te zien.
Ik heb mijn vrouw ook wel eens geprobeerd om een vintage horloge te laten dragen, maar helaas is ze totaal niet in horloges geïnteresseerd.

1 like