Even voorstellen

Hallo allemaal. Ik ben kort geleden lid geworden maar keek al een tijdje mee op dit prachtige forum. Ik vond het dan ook tijd me even voor te stellen. Mijn naam is Anthony, ik ben 44 en ben getrouwd en heb 2 Kids. Ik heb bij de Koninklijke Marechaussee gezeten professioneel gedrumd voor jaren lang. Ik ben 16 jaar geleden door drugsgebruik dakloos geweest en alles verloren. Het enigste wat ik nog had was een sportas met kleding. Ik ben na die periode naar Eindhoven verhuisd en heb mijn vrouw daar ontmoet. Inmiddels zijn we 14 jaar samen en hebben het prima voor mekaar. Wel ben ik door Artrose en chronische depressie voor 80 procent afgekeurd en ben ik dus huisvader. Veel meegemaakt maar gelukkig ben ik mentaal van ijzer dus ik leef nog. Horloges hebben altijd in mijn hart gezeten al vanaf kinds af aan. Ik ben blij dat ik met mijn verleden toch een bescheiden aantal horloges heb kunnen kopen. Ik ben vooral erg blij met mijn Seiko en Spinnaker. Ik ben hard aan het sparen voor een Oris en een nieuwe Seiko. Leuk me hier te kunnen mengen in een groep die er verstand van heeft en er kijk op heeft. Dank jullie voor het lezen en hier een paar foto’s van mijn 2 klokjes die ik met trots bij elkaar heb gespaard.

50 likes

Welkom Anthony.
Mooie horloges heb je reeds. Veel plezier hier.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom! :champagne:

1 like

Welkom Anthony.
Goed bezig man :+1: :+1:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom op HF Anthony en veel plezier hier gewenst. Fraaie Spinnaker en Seiko, succes met het sparen voor een Oris. Mooie horloges zorgen voor de nodige aanvullende geluksmomentjes in het leven😊.

3 likes

Welkom hier bij HF !
Dat is een hele geschiedenis.
Maar hier kan je mooie horloges zien.
Is goed tegen de depressie

2 likes

Mooi horloge, fijn dat het beter gaat.

1 like

Welkom, Anthony! Bewondering voor je open en persoonlijke introductie. Fijn dat je deze twee horloges hebt kunnen bemachtigen. De hobby is divers, interessant en leerzaam. Veel plezier met je horloges en hier op het forum!

3 likes

Welkom op dit forum Anthony!

Je hebt een leuke collectie. Een collectie hoeft niet groot te zijn, zolang je er maar zelf van kan genieten. :hugs::pray:t3:

1 like

Welkom bij de club Anthony :+1:

1 like

Van harte welkom Anthony :+1:

IMG_1947

Je hebt al veel meegemaakt, pittige tijden. Veel plezier hier. Hartelijke groet van een naamgenoot.

2 likes

Anthony, welkom op HF!

1 like

Welkom Anthony!:+1:

1 like

Welkom en al mooi op dreef :+1: :partying_face:

1 like

Welkom bij de club Anthony.

1 like

Welkom op HF Anthony. Respect voor je eerlijke en open introductie. Stap voor stap zo te lezen :muscle:t3:
Mooie collectie en qua inspiratie ben je hier aan het juiste adres

3 likes

Welkom Anthony!

Net als met horloges vertellen de krassen de geschiedenis. Dat je je innerlijke rust kunt vinden en mag genieten van de tijd!

Let wel op… als je hier lang genoeg blijft rondhangen heb je een paar opbergkisten nodig🤣

4 likes

Welkom man van staal!

2 likes