Even voorstellen

Hi allemaal!

Al even actief op het forum, maar nog niet meegedaan aan het voorstel rondje, dus hierbij! :wink:

Mijn naam is Jesse. Ik heb een algemene interesse in ‘ambacht’; verfijnde producten zoals whisky, muziekalbums op vinyl, en uiteraard horloges. Mijn passie voor horloges heb ik al sinds mijn jeugd, wellicht door mijn vader die vroeger horlogemaker was. Alhoewel ik zelf het technische aspect (nog) niet beheers, zijn voor mij met name de esthetiek, de persoonlijke verhalen, en heritage de interessantste elementen van een horloge. Het boek ‘A Man & His Watch’ is mijn favoriete boek omdat het een goede weerspiegeling is van de passie die ik heb voor horloges. Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in de oudere (vintage) modellen, maar ik volg ook de recente releases.
Ik bezit nu een Polerouter, Seamaster uit jaren 60, Hamilton Khaki field, en Cartier Santos Ronde.

Aangenaam! Ik zie jullie op het forum.

41 likes

Welkom!

1 like

Welkom! Whiskey en horloge’s is een mooie combi :ok_hand:t2:

1 like

Welkom Jesse. Veel plezier hier.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte welkom hier! Heb je ook plaatjes? Altijd leuk om te zien, en zeker van vintage😁

1 like

Welkom Jesse :partying_face: had iemand al om foto’s gevraagd? :thinking: :stuck_out_tongue_winking_eye:
Mooie combinatie van liefhebberijen :ok_hand:

1 like

Welkom bij de club Jesse.

1 like

Welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld!:slightly_smiling_face:

Nog heel veel plezier gewenst hier!

1 like

Van harte welkom Jesse :+1:

image

1 like

Welkom hier Jesse! Wat zou het leven zijn zonder hobbies? Enne pics or it didn’t happen hè. We zijn dol op plaatjes :camera_flash:

1 like

Welkom Jesse emot-tiphat

1 like

380-3806589_welcome-madagascar-penguins-penguins-of-madagascar

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom op HF, veel plezier hier :wink:

Whisky en muziek is :trophy:

1 like

Welkom Jesse, laat maar zien!

1 like

Welkom Jesse!

1 like

Welkom, Jesse! Fascinatie voor ambacht is herkenbaar. Of het nu koken, houtbewerken, meubelmaken, brood bakken of iets anders is. De diversiteit en creativiteit in vaardigheden van de mens is verwonderlijk. Dat geldt onverkort voor de horlogewereld. Enfin, veel plezier hier op HF!

1 like

Welkom Jesse op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom op HFJesse. Leuke introductie en altijd leuk om te lezen dat het horloge virus van generatie op generatie overgaat. Benieuwd naar foto’s van jouw collectie

1 like