Even voorstellen

Welkom bij je nieuwe verslaving.

1 like

Welkom Bob :wink:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom hier Bob! Vanwaar je voorliefde voor Japan, als ik zo vrij mag zijn om te vragen?

1 like

Tja, nu de boekenkast vol staat me Star Wars novels en de kelder met een collectie TGC: Magic the Gathering leek het mij tijd voor iets nieuws :wink:

1 like

Zeker, altijd een sterke wens gehad om erheen te gaan, dat uiteindelijk gedaan en vond het fan…tast…tisch!

Superaardige mensen, mooi land, passie en toewijding in wat men doet en maakt, hyperkapitalistisch en spiritueel tegelijk…en het eten…wow! Denk er nog steeds met veel plezier aan terug. Nog even sparen voor een volgende trip met hele gezin. Jaartje of vijf denk ik.

1 like

Tja, herkenbaar als verzamelaar.
Gelukkig nu een even een budgetstop. In februari een grote verbouwing. Volgend jaar zomer eens kijken hoe de vlag erbij hangt.

Maar nu je het zegt…het is ook weer bijna kerst…

Herkenbaar. Je hebt landen met een bevolking en met een beschaving, en Japan valt in die tweede categorie. De waardering van vakmanschap, en toewijding aan dat vakmanschap, vind je nergens anders.

Zet wat geld opzij voor een Grand Seiko als je weer gaat :wink:

1 like

Welkom hier

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel lees en kijkplezier hier!!:watch:

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like

Welkom!

afbeelding

1 like

Ha die Bob!
Van harte welkom :+1:

IMG_1947

1 like

Bob, welkom op HF!

1 like

Welkom Bob op dit leuke en actieve forum ! Dus veel plezier met de verdere vormgeving van je verzameling :+1:

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom op HF Bob en veel plezier op je persoonlijke horloge reis

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom op het forum Bob en veel plezier hier gewenst!

1 like

welkom-home

1 like