Dacht na een paar maanden browsen en genieten van al het moois even een account aan te maken.
Mijn naam is Bob, 38, wonend in het westen van het land met mijn vrouw en twee kids.
In 2017 kreeg ik voor het behalen van mijn master een Junker Bauhaus als eerste ‘serieuze’ horloge. Hoewel ik superblij was met deze stoere chronograaf zorgde een recente baanwissel ervoor dat ik mij ging verdiepen in een volgende aankoop.
Er ging een wereld voor mij open. Mede dankzij het enthousiasme hier op HF.
Door mijn liefde voor Japan en merken met een goed verhaal moest mijn tweede horloge een automaat van Citizen of Seiko zijn.
Het is uiteindelijk de Seiko Presage cocktailtime geworden met donkerblauwe dial.
Voor casual gebruik heb ik inmiddels de Casio Duro (met Marlin) uit de VS gehaald.
Kijk er naar uit om hier nog meer te leren en te genieten van horloges. En wellicht eens een prachtexemplaar van een mede-HF’er over te nemen.
Wat leuk dat je toch de stap hebt genomen en een account hebt aangemaakt!
Hier is zoveel moois te bewonderen en in het blauwe om te kopen via medeforummers! Er zijn zelfs nog enkele exemplaren Horlogeforum Limited Edition 2024 beschikbaar, welke medio april of mei worden uitgeleverd. Mocht je interesse hebben, dan kun je me altijd een PB sturen.
Welkom bij de club Bob.
Keuze genoeg in het blauwe gedeelte om je collectie uit te breiden.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het horloge virus erg besmettelijk is. Voor dat je het weet is je box vol.