Goedemiddag allemaal,
Na enige jaren van ‘af en toe’ rondsnuffelen op het forum, heb ik gisteren besloten toch maar eens te registreren. En natuurlijk is het beschaafd om jezelf dan even voor te stellen, dus bij deze.
Ik ben Kylian, 33 jaar, getrouwd en 2 kinderen, woonachtig in Drenthe.
Al zolang ik me kan herinneren was ik gecharmeerd van horloges en ik denk dat ik ook sinds mijn 15e dagelijks horloges draag.
Gevolg is dat de kast uiteraard vol ligt met de plakmerk-horloges. Maar deze worden eigenlijk nooit meer gedragen, behalve 1 Fossil automaat welke ik 15 jaar geleden heb gekocht voor €300. Deze is vorig jaar nog even onder handen geweest voor het vervangen van het glas voor saffierglas en een nieuwe kroon. Ook al is het een Fossil, ik heb nog steeds een zwak voor het horloge, ik vind hem gewoon mooi, dus krijgt hij af en toe wat draagtijd😁
De rest van de tijd ben ik content met de Longines Hydroconquest 44mm en een Squale 1545tgc
Ook deze twee mogen regelmatig een dagje mee op pad👍
Is er een horloge welke ik heb gehad, maar waarvan ik spijt heb dat ik hem weer weg heb gedaan? Jazeker:sweat_smile: dat was een Seiko monster Royal Blue SRP657K1, welke ik destijds bij Frans uit Drachten nog nieuw in de stickers kon kopen. Sindsdien wordt er nog altijd regelmatig door mij gezocht naar een kansje om er eentje te bemachtigen (zonder failliet te gaan)
Maargoed, ik ben benieuwd naar alle leuke verhalen die nog komen gaan hier op het forum👍!