Hallo allemaal, nog niet zo lang geleden een account gemaakt, en dacht dat het toch tijd werd om mezelf eens even voor te stellen.
Ik ben Bart, en woon in het zuiden van het land. 33 jaar en werkzaam in de techniek.
De laatste tijd zijn horloges me meer gaan interesseren, vandaar ook mijn aanmelding hier op het forum.
Qua smaak zit mijn voorkeur toch wel bij een bepaald merk, maar dat zien jullie zo meteen wel als ik door mijn collectie wandel
Te beginnen bij mijn meest recente aanwinst, een aangepaste Seiko SKX007.
Heeft een wijzerplaat van de SKX173, uurwerk 4r36 (hacking+handwinding), double domed blue AR sapphire, heb er een zwart-grijze bezel insert in gezet en een Engineer II strap van Strapcode/Miltat.
Een Seiko Presage SRPB41 (cocktail time):
En mijn andere automatische dress watch, een Tissot Le Locle Automatic:
Verder met Seiko quartz, een van mijn persoonlijke favorieten:
Voordat ik naar de rest ga, nog even wat meer Seiko (quartz en solar)…
En de laatse Seiko automaat, een Actus, waarvoor ik eigenlijk niet weet wat voor een bandje hier mooi op staat. Heb 'm nu op een zwarte nato, maar staat eigenlijk niet zo mooi:
Dan nog wat Fossil horloges. Wellicht niet het meest fancy, maar ik vond ze mooi, en dat is wat telt De eerste is mijn eerste eigen horloge (quartz) en de tweede een automaat.
Een Timex (mechanisch) die ik ooit voor een habbekrats heb opgepikt:
Ooit eens online gekocht, een quartz William L.:
En als laatste een quartz Junghans, ooit van mijn opa geweest, dus vooral sentimentele waarde:
Leuk om hier kennis te maken, en wellicht tot in een van de topics!