Even voorstellen

Welkom :+1:

Welkom en succes met je horloge reis! :pray:t3::hugs:

Dank voor dit advies. Het is ook mijn belangrijkste afweging. Waar ik echter bang voor ben is dat instappen in een lager prijsniveau ook afbreuk doet aan kwaliteit/ gevoel. Zijn er suggesties (met bovenstaand lijstje in het achterhoofd) voor ā€œinstappersā€?

Het zal zeker inboeten zijn op qualiteit in een lager segment. Ik zou iets nemen die je kunt in de verzameling houden achteraf, maar waar je al wat polsgevoel mee kunt op doen.

Wild voorstel voor een starter komt er meteen aan.

Vind je zoiets mooi? Er staat een latent te koop hier

Waarom deze, betaalbaar en niet te dik voor een chrono.
Staat ook mooi op staal en leer => geeft je wat ruimte om te experimenteren

1 like

Welkom en succes met je keuze.

Welkom hier in de wondere wereld van horloges.
Als deze keuze je eerste aankoop is doe je het goed :innocent:
De keuzes die je in je rijtje aangaf, zijn allemaal geen verkeerde keuzes.
Ik zou zeggen passen en nog eens passen, succes en laat even weten wat je hebt gekocht :+1:

Welkom bij de familie, je hebt al een lijst gemaakt. Mijn advies is, kijk regelmatig naar het topic ā€œwat dragen wij vandaagā€ en wellicht zie je ineens een horloge wat je pakt.
Daarnaast las ik dat je bang bent dat een lagerprijsniveau afbreuk doet aan kwaliteit/gevoel. Daar zou ik mij niet toe laten leiden, genoeg kwaliteit voor een redelijke prijs. Koop je 2e hands, dan is de kop er vaak af, nieuw geeft afhankelijk van het horloge best wel afschrijving. Zoals gezegd, kijk in het blauw, pas en kijk bij een AD.
Neem in ieder geval de tijd voor je eerste horloge, wens je veel succes in je zoektocht :+1:

1 like

Welkom op dit mooie forum!

En veel sterkte, want er is straks geen weg meer terug naar horloge loos wezen. :sweat_smile:

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Neem de tijd om je keuze te maken en vraag hier gerust om adviezen.

Succes en veel plezier vooral!:four_leaf_clover::+1:

Welkom.

Tja, je kunt je geld maar ƩƩn keer uitgeven… Dus gewoon op het gemak oriĆ«nteren.

En als je je keuze hebt gemaakt blijft er waarschijnlijk nog steeds wat te wensen over :wink:
Misschien niet direct, maar na verloop van tijd…

Welkom op het forum! Je vindt vast snel een horloge waar je geen ā€˜nee’ tegen kunt zeggen :+1:

Aardig lijstje heb je samengesteld :grinning:
In de ontdekkingsreis heb ik steeds meer ontdekt over mijn eigen smaak en het forum heeft hierbij zeker geholpen. Ben benieuwd waar je keuze op gaat vallen.

Welkom :wave:t4:

Eerst lekker winkel in winkel uit, passen is wat je moet doen. De meeste horloges zijn fantastisch op de foto, maar in het echt denk je meestal mwah really :unamused: is dit het nu?

Yep. Voor hetzelfde geld vind je een horloge dragen namelijk 3 x niks.

Welkom hier.

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Veel succes en wijsheid met de te maken keuze(s).

Een mooie tijd hier toegewenst !

Welkom! :champagne:

Welkom hier bij HF !
Gewoon doen een mooi horloge kopen krijg je nooit spijt van !

Welkom :hugs:!