Ik ben alweer geruime tijd het forum aan het afstruinen, maar ik moet jullie allereerst even teleurstellen. Ik ben namelijk (nog) geen horlogedrager.
Maar er is hoop, ik ben me namelijk aan het oriënteren…. Ik heb eindelijk wat centjes over en tja, als je het ergens aan kan uitgeven, waarom dan niet aan een mooi sieraad voor jezelf.
Op de longlist staan de volgende horloges:
zenith el Primero tricolore
omega Aqua terra blauw
zenith chronomaster sport
Rolex datejust
Cartier santos
Soms zie ik prachtige versies op dit forum voorbijkomen in het blauwe gedeelte, maar twijfel dan toch omdat het een behoorlijk bedrag is voor een eerste aankoop. Dadelijk bevalt het toch niet…. Dus toch dan maar nieuw? Of toch maar goedkoper instappen…? Twijfel, twijfel.
Dus hopelijk binnenkort toch wat foto’s van een NA, of nog een tijd doortwijfelen… we zullen het zien.
Wilde me alleen toch een keer voorstellen anders komt het er nooit van.
Welkom op dit leuke en actieve forum ! Advies vragen staat hier vrij …geef eentje …
de prijs …een leuk en mooi horloge is het het horloge wat jij mooi vind …dat kan zeker ook minder dan 100 € zijn…uitproberen dan maar, en er achter komen wat je smaakrichting echt is … dat is het leuke van deze hobby …
Welkom op HF. Geniet van je persoonlijke horloge reis. Benieuwd naar je uiteindelijke keuze. Je long list is indrukwekkend, maar ook gevarieerd. Passen is het advies
Welkom! Er zit geen haast achter dus je kan er nog even over nadenken . Beide hebben hun charme, al gedragen omdat het horloge blijft voortleven en minder kost dan nieuw. Maar ik geef zelf de voorkeur aan nieuw. Dat is uiteraard zeer persoonlijk. Veel plezier en succes met je keuze
Van harte welkom! Ook als je nog geen horloge draagt, maar overduidelijk de intentie hebt om overstag te gaan, ben je meer dan welkom. En met jouw wenslijstje op het netvlies, ga je hoe dan ook iets moois kopen. Succes met zoeken, passen, ervaren en kiezen! En veel plezier hier! Zie de NA’s wel een keer langskomen.