Goedemiddag horloge liefhebbers. Horloges hebben toch altijd wel mijn interesse gehad en jaren geleden werd dat eigenlijk alleen maar meer door het zien van de (korte) documentaire “Timepiece” (die ik overigens via Horlogeforum vond).
Ondanks die interesse heb ik daar weinig mee gedaan. Ik heb zelfs jaren met een Apple Watch rondgelopen. Jullie houden van foto’s dus bij deze:
Grapje op zijn tijd moet kunnen. Maar de Apple Watch, ook al is dat een grappige gimmick, begon me eigenlijk steeds meer tegen te staan. Al genoeg computers om me heen en ook genoeg afleiding. Liever een horloge dat leeft, dat het ook doet als er geen stroom is en waar aandacht aan is besteed. Iets wat het over 50 jaar ook nog zou kunnen doen. Recent mijn eerste “echte” Zwitserse horloge gekocht en ik hoop nog een mooie birthyear watch te gaan vinden. Ik ben meer van de sportievere horloges, maar wie weet dat er ooit nog eens iets met een leren bandje komt ook.
Hoop hier veel te gaan leren en ik ga sowieso genieten van al het moois dat langskomt.