Even voorstellen!

Goedemorgen beste forumleden. Te lang al anoniem rondgelopen hier, zelfs al een klokje overgenomen. Dus…tijd voor een introductie. Victor is de naam, enkele jaren geleden door een vriend gewezen op de technisch knappe en esthetisch enorm mooie Omega automaten, en daarmee is mijn verzamelhobby begonnen, en al redelijk snel uit hand gelopen.
Inmiddels is mijn aandachtsgebied nog steeds mijn prachtige speedy en de Dynamic Geneve’s, en daarnaast ook de stemvork klokjes. (zie plaatje van forumlid overgenomen Spaceview)
Ik heb een zwak voor 70’s en 80’s Seiko’s die IMO zeer verzamelbaar zijn, en ben me nu ook aan het verdiepen in de valjoux uitgeruste “onbekende” maar oh zo funky chrono’s, er is een Sabina naar me onderweg.

Ik leer enorm veel van jullie op het forum, de aanwezige kennis is awesome. Ik zal zo af en toe mijn 5 cents toevoegen, vooral met plaatjes van mijn kleine verzameling in action, zoals de Seiko terwijl ik gister in mijn MG reed. Hebben jullie gelijk in de gaten waar mijn hart nog meer sneller van gaat kloppen… :wink:

Mijn droomklok? Dat zou toch een Astronaut gedragen Speedy zijn…je mag dromen, toch?

8 likes

Welkom, Victor. Mooie Spaceview!

Welkom! Leuke introductie en mooie horloges.

Welkom!

Mooie seiko’s!

Welkom en zeker mooie klokjes!

Nu ben je mijn vriend aan het worden :wink:

Aangenaam en welkom!

Hoi Victor, welkom en mooie collectie :+1:

Welkom!

Welkom leuke collectie.

goede voorkeur!! welkom.

Welkom!

Dat ziet er goed uit. :+1:

70, 80ties is een leuke vintage periode.
Ook voor de autosport.

Grt.

Mooi! En welkom!

Welkom :grinning:

Welkom!

Welkom, Victor!
Leuke intro en prima collectie! Zelf ook een liefhebber van de vormgeving van '70s (& late '60s) horloges en auto’s ook, trouwens. :smile:

Welkom :clap:

Veel plezier hier.
Pieter.

Welkom Victor ne veel plezier op het forum.

Groet,
Arvid

Welkom!