Even voorstellen

Hoi pipeloi,
Ik ben nieuw hier, na een tijdje mee gelezen te hebben besloten om maar eens een post te doen hier.
Ik ben altijd al een liefhebber geweest van horloges. Kon tijdens mijn studententijd me nooit een mooi klokje permiteren, en het eerste wat ik kocht toen ik ging werken was een Seiko (heb deze inmiddels niet meer helaas). Na de eerste Seiko heb ik weer een Seiko gekocht, een van de eerste kinetics, deze heb ik gelukkig nog wel.

Ondanks mijn voorliefde voor mooie automaten ben ik er nooit toe overgegaan er daadwerkelijk een te kopen, totdat ik een advertentie van Fortis Spacematic in een tijdschrift zag staan, ik was meteen verliefd. De strakheid en eenvoud van dit type spreekt mij enorm aan.
Het heeft even geduurd maar uiteindelijk de beslissing genomen en nu ben ik inmiddels in het bezig van 2 van deze prachthorloges.


(excuses voor de slechte kwaliteit)

Mijn volgende projectje zal weer een Fortis worden, maar dan de automaat met mechanisch alarm…
Tevens zal ik mijn collectie nog een uitbreiden met een Seiko automaat van Monsterwatches

Groetjes

Rinkel

welkom, en zeker de rechtse fortis vind ik erg mooi !

Hartelijk welkom!
Als je je foto’s bij daglicht, op een statief en op de ‘bloemstand’ van je camera gaat het beter.
Succes Ger

Mijn beste,

Van harte welkom op dit formidabele horlogeforum. Je zult het hier snel naar je zin hebben.
En de start is zo te zien goed verlopen, daar getuigen deze twee ‘Fortis’ horloges wel van. Prachtige klokken, veel plezier er mee (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Dank dank,
Ik zal binnenkort even wat betere foto’s maken :slight_smile:

Gr

Rinkel

Welkom! Fortis vind ik een sympathiek merk. Heb ook ooit eens op het punt gestaan die B42 Pilot chrono aan te schaffen maar het is er niet van gekomen.

Ik heb diverse Poljot Aviators, die zal je misschien ook mooi vinden. Deze Fortissen mogen er ook wezen.

Arjay

Hartelijk wel kom op dit forum, je zult het hier vast leuk vinden.
En die Fortissen? Top hoor. 'k Heb zelf een Official Cosmonaut Day/Date met blauwe wijzerplaat.

Groeten, Tom V.

Welkom alhier, Rinkel.

Mooie spacematics (tu) Deze zijn, volgens mij, inmiddels uit de Fortis collectie ?

Die is ook tof !
Eigenlijk zijn alle fortissen erg mooi.

Inderdaad ja, ik heb even gekeken, maar die zijn idd erg prachtig !
Ik vind vooral de Aviator II Black erg mooi !

Dank dank,

Volgens mij zitten ze er nog wel in, kijk maar eens op de site van Fortis
http://www.fortis-watch.com
, daar staan zenog

Gr
Rinkel