Even voorstellen

Goedemorgen iedereen hier op het forum. Laat ik beginnen met iedereen een zeer goed 2024 te wensen en maak er weer een mooi jaar van.

Sinds vorige week ben ik hier lid ben dat al eerder geweest maar door privé omstandigheden even de interesse in horloges op een laag pitje gezet. Gelukkig alles weer onder controle en toen sloeg dus weer het horlogevirus toe en ben ik dus weer rustig mee gaan lezen hier wat dus weer resulteerde in het lidmaatschap.
Ik ben al sinds jongs af aan zeer geïnteresseerd in horloges en heb er dus ook verscheidene in bezit gehad en ook weer doorverkocht waarvan achteraf zeer veel spijt haha. Momenteel ben ik in het gelukkige bezit van een prachtige Omega seamaster planet ocean en sinds vorige week de gelukkige eigenaar van een Breitling Airwolf. Dat was vroeger mijn holy grail maar toen niet bereikbaar voor me dus ben erg blij dat ik deze nu gevonden heb compleet met alle papieren en al. Zal er later nog wel een topic aan wagen haha.
Kortom ben blij dat ik hier weer terug ben en hoop mijn aandeel af en toe te kunnen geven.

Groeten Tim.

49 likes

Welkom op het forum Tim!

1 like

Welkom op HF Tim , ik had die prachtige

Al voorbij zien komen ja , heel mooi :ok_hand:t2:

1 like

Dank je wel ben er ook zeer blij mee kon hem niet laten liggen haha.

1 like

Welkom Tim

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom hier bij HF !
Hele mooie horloges al.

1 like

Dank je wel dit zijn ook allebei blijvers. Teveel spijt van sommige die ik heb weggedaan.

1 like

Welkom (terug), Tim!

1 like

Van harte welkom, Tim!

1 like

Van harte welkom Tim :+1:

IMG_1947

1 like

Welkom bij de club Tim.

1 like

Welkom Tim :partying_face:

1 like

Tim, welkom op HF!

1 like

welkom-home

1 like

Welkom Tim!

1 like

Welkom Tim!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom terug, Tim!

1 like

Wekom Tim emot-tiphat

1 like