Hoi allemaal,
Inmiddels ben ik ben ik al bijna een half jaar lid van dit mooie forum, dus het is hoog tijd om mij even voor te stellen.
Ik ben Rutger, 31 jaar en ik woon in Hengelo (o). Sinds begin dit jaar is mijn interesse enorm gegroeid, waarna ik mijn eerste grote aankoop heb gedaan, een Longines Conquest automaat. Zie hieronder een foto van mijn huidige collectie:
- Fossil CH-2797. Dit is mijn eerste horloge die ik rond mijn 12e jaar heb gekregen van mijn ouders. Afgelopen zomer heb ik met hulp van de informatie op het internet zelf het batterijtje vervangen. Erg leuk om hiermee te prutsen!
- Firefox. Een goedkoop horloge die ik bij Watch2day heb gekocht toen ik zo’n 16 jaar was. Kwalitatief is dit niet wat. Er is ook vrij weinig van dit merk te vinden op het web, dus dat zegt genoeg. Horloge is ook vrij zwaar (180g). Uiteindelijk heb ik deze niet veel gedragen.
- Fromanteel 1002-0208. Dit horloge is de eerste horloge wat iets meer heeft gekost. Ik was zo gelukkig om deze van mijn ouders te mogen krijgen voor het behalen van mijn diploma toen ik 25 was.
- Samsung smartwatch. Deze heb ik zo’n twee jaar gebruikt (tot december vorig jaar). Deze heb ik vooral gebruikt voor tijdens het sporten. Hoewel ik nog steeds sport, heb ik dit horloge nooit meer om.
- Longines Conquest automaat. Vorig jaar is mijn interesse in horloges flink gegroeid en dan moet er natuurlijk ook een mooi horloge komen. Ik vindt de techniek die in een horloge zit erg interessant, vandaar ook dat ik voor de automaat ben gegaan en niet voor de quartz, hoewel de quartz goedkoper was, ben ik toch voor de automaat gegaan. Gevoels kwestie, maar dat kennen jullie vast wel met horloges
Dit horloge draag ik tegenwoordig het meest.
- Casio Gshock GA-2100. De G shock vind ik een erg mooi en vooral robuust horloge. Deze heb ik vooral om tijdens het klussen. Met de verbouwing van afgelopen maanden was dit het perfecte horloge.
Op dit moment ben ik aan het sparen voor een volgend horloge. Ik vind de Tudor BB58 erg mooi (een duiker zou een mooie aanvulling zijn op de huidige collectie). Hopelijk ben ik komend jaar ergens in de buurt waar ik er een kan passen. Daarnaast vind ik de Citizen Tsuyosa ook leuk als daily.
Wie weet met welke horloges jullie mijn interesses en portemonnee zullen prikkelen.
Groetjes,
Rutger/ Zionrage