even voorstellen

goedendag,

Gezien ik nieuw ben op dit forum wil ik mij even voorstellen. Mijn naam is Vincent maar veel belangrijker zijn mijn horloges:

De bovenste is een seiko automatic uit 197? en daaronder een seamaster uit 1961.

Ik hoop middels dit forum wat meer kennis op te doen die mij in de toekomst kunnen helpen met aanschaffen.

Op mijn verlanglijstje staan nog een IWC, een Rolex en een mooie Rus. Het liefst vintage.

Groet,

Vincent

Welkom. Mooi vintage-spul !!

Groet
Mark

Hallo Vincent,

Welkom op dit forum.
Hoop dat je er veel plezier aan mag beleven(dat doe ik nl ook:))

groeten dennis.

Mijn beste,

Van harte welkom op dit formidabele horlogeforum. Je zult het hier snel naar je zin hebben.
En de start is zo te zien goed verlopen, daar getuigen deze twee mooie ‘vintages’ horloges wel van.
Prachtige klokken, veel plezier er mee. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Welkom op dit forum. Je hebt alvast twee prachtige horloges om trots op te zijn.
groet
Harald

Ik sluit me geheel aan bij de vorige sprekers. Welkom hier! Enne… wees zuinig op die twee mooie vintages! :slight_smile:

welkom, je hebt in ieder geval met deze twee een goede start gemaakt!! Veel plezier op dit forum.

Groet Arno.

:)-d

Welkom Vincent op dit mooie forum.
“Een goed begin is het halve werk” is zeker van toepassing op jouw horloges (tu)

Bedankt voor het warme onthaal, vanochtend mijn laatste aanwinst aangeschaft. Een Poljot Strela, Adriaan bedankt voor de goede afhandeling. De foto’s volgen wannneer ik de juiste band heb gevonden. Iemand suggesties?

Zeemeester, ik wil niet het gras voor je voeten wegmaaien, maar om de goede adviezen een basis te geven…

Het gaat om deze:

En dan binnenkort de foto’s van Zeemeester met nieuwe band. Ik zou zelf denken: donkerbruin met vlindersluiting :wink:

Welkom op dit forum en al een leuke verzameling, leuk om te kunnen kiezen (welkzal ik vandaag eens omdoen).
Een bruine band om deze Strela lijkt me een prima idee.

Groeten Tom V.

welkom…leuke klokjes de seiko en omega en grappig dat ze zo veel op elkaar lijken

Tja, het is duidelijk waar mijn smaak naar uit gaat…stalen kast, klassieke uitstraling en het liefst een automaat (niet vragen waarom, wat dat weet ik zelf ook niet)

Dus betaalbare suggesties zijn altijd welkom!

omdat ie zo mooi is

Ook een blauwe band zou zeker niet mis staan denk ik.

Arjay

welkom!!!

Welkom, de Seiko is een mooie strakke klok!

welkom op dit prachtige forum en wat betreft je verlanglijstje een mooie rus is goed betaalbaar nogmaals veel plezier op dit forum groetjes