Even voorstellen :)

Hallo Allemaal :slight_smile:

Even voorstellen, wel zo netjes als je ergens binnen komt lopen :stuck_out_tongue:

Ik ben Okke 42 jaar uit het mooie Twente, ( ja ik praat met een mega vet accent dus dat mag je er even bij denken :wink:

Horloges zijn altijd een ding geweest, helaas is mijn gehele verzameling van vooral oude / Vintage Casios in 2010 in een verhuizing verdwenen (huuln!). Destijds uit puur chagrijn maar besloten om nooit meer geld uit te geven aan horloges…. Blijkbaar kun je dat een paar jaar volhouden want sinds een jaar of 3 kruipt het weer waar het niet gaan kan ( vooral richting mn bankrekening…).

ik koop echter zonder richting, regelmaat of verstand ( de meest recente zwakheden zijn Divers en Bicolor :nerd_face:)… en eigenlijk vooral wat ik in één oogopslag mooi vind en wat me aanspreekt. Zo hoort het in mijn optiek ook een beetje te zijn. Maar omdat de kisten zo wel heel snel vol raken, wil ik wat selectiever gaan worden en wil in de aankomende jaren wat bewuster een aantal horloges toevoegen aan de collectie. Ik hoop hier wat inzichten te krijgen in merken en mogelijkheden welke ik wellicht anders nooit had overwogen of tegen zou zijn gekomen.

De actuele zoektocht:

• een max 39MM dress watch met een dial met hoog eye-candy gehalte :smiley:
  • Chrono-Automaat max 40MM
  • En verder alles wat ik niet kan weerstaan :stuck_out_tongue:

On the way:

• Seagull 1963

Een klein kijkje in drie jaar verzamelen :

Casio en Digital zit er nog steeds een beetje in bij mij, dus kan niet ontbreken:)

62 likes

Hoi Okke, mooie verzameling en welkom hier :wink:.

1 like

Welkom Okke je bent al goed op weg zo te zien
en aan inspiratie geen gebrek hier :smiley:

1 like

You’re in trouble, inspiratie zat hier! :grinning: Welkom en enjoy!

1 like

O.k., ik ga het even proberen in m’n beste Twents, dan:
“Haaloe, Okke uut Twentn!”
Zoiets? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Welkom op HF, man! En leuke collectie al, hoor! :+1:

1 like

Welkom Okke

1 like

Welkom op HF Okke. Je bent lekker actief geweest de afgelopen 3 jaar. Nu je hier lid bent, kun je echt losgaan :smile:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dankje, en Ja na 5 minuten rondkijken voorzie ik dat dit een duur geintje gaat worden :stuck_out_tongue:

Welkom!

1 like

Ja dat gebeurd redelijk snel idd :smile:

1 like

welkom

1 like

:smiley:

Hier nig aans :grin:

Mooie collectie en welkom!

1 like

Welkom Okke!

Ondanks dat je zegt dat je voornamelijk duikers en bicolor koopt, zie ik aan spreiding geen gebrek!

Ik wens je veel plezier hier op het forum!

1 like

Welkom!

Onmeunig veel leesplezier hier!

1 like

dank je :slight_smile: hahaha enne prima verstaanbaar :rofl: :rofl:

1 like

Welkom Okke, veel plezier hier!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom en veel plezier hier! Knappe verzameling al.

1 like

Okke, welkom op HF!

1 like