Even voorstellen, wel zo netjes als je ergens binnen komt lopen
Ik ben Okke 42 jaar uit het mooie Twente, ( ja ik praat met een mega vet accent dus dat mag je er even bij denken
Horloges zijn altijd een ding geweest, helaas is mijn gehele verzameling van vooral oude / Vintage Casios in 2010 in een verhuizing verdwenen (huuln!). Destijds uit puur chagrijn maar besloten om nooit meer geld uit te geven aan horloges…. Blijkbaar kun je dat een paar jaar volhouden want sinds een jaar of 3 kruipt het weer waar het niet gaan kan ( vooral richting mn bankrekening…).
ik koop echter zonder richting, regelmaat of verstand ( de meest recente zwakheden zijn Divers en Bicolor )… en eigenlijk vooral wat ik in één oogopslag mooi vind en wat me aanspreekt. Zo hoort het in mijn optiek ook een beetje te zijn. Maar omdat de kisten zo wel heel snel vol raken, wil ik wat selectiever gaan worden en wil in de aankomende jaren wat bewuster een aantal horloges toevoegen aan de collectie. Ik hoop hier wat inzichten te krijgen in merken en mogelijkheden welke ik wellicht anders nooit had overwogen of tegen zou zijn gekomen.
De actuele zoektocht:
een max 39MM dress watch met een dial met hoog eye-candy gehalte