Goedemorgen!
Na iets van een jaar meegelezen te hebben me nu toch maar aangemeld! En zal ik me bij deze even voorstellen ik ben Rick 37 jaar en gek van horloges, dit is al heel wat jaartjes zo maar lijkt steeds erger te worden
Mijn eerste horloge ooit was toen ik net kon klok kijken een welbekende flikflak horloge, toen ik iets ouder werd kreeg ik een digitale Casio met verlichting jaja!!
Toen ik 15 of 16 werd, werd het natuurlijk wel tijd voor een “echt Herenhorloge” die ik voor mijn verjaardag kreeg van mijn ouders een Festina! Nooit weggedaan meer ook natuurlijk en de garantiekaart van de goede oude v&d is zelfs nog aanwezig! De liefde voor horloges begon denk toen ik eeb jaar of 23 was en kocht ik in paar jaar een groen guess horloge, een esprit en een fossil. Daarna ben ik me meer aan verdiepen in horloges en kwaliteit en kwam er steeds meer bij
Heb ik echt een holy grail waar ik naartoe werk? Nee eigenlijk niet, ik koop wat mooi vind dus af en toe wat nieuws bepaalde rolex modellen vind ik prachtig, maar heel eerlijk heb ik het geld er niet voor over terwijl ik me het prima zou kunnen permitteren…
Hierbij nog een foto van mijn collectie nu… Daarbij is de citizen tsuyosa de nieuwste ( vorige week binnen gekomen) en kan niet uitsluiten dat er van de tsuyosa nog een paar andere kleuren zullen komen