Een LHD zou ik niet bestempelen als generiek
Welkom Tim
Hallo Tim, aangenaam! Jouw taalgebruik werd al beoordeeld en op waarde geschat door @Fate_Amenable_To_Change en een prima aankoopadvies gaf hij ook al. Mijn rest dus niets anders dan jou welkom te heten! Bij deze.
De waarschijnlijkheid is groot dat het op kantoor niemand opvalt of dat jij een duiker of een Cartier draagt. Bij mij op kantoor nooit, in ieder geval.
Welkom op HF, Tim! Je bevindt je nu onder lotgenoten, waarmee je eindeloos over horloges kunt blijven doorpraten, tot ver nadat je dagelijkse directe omgeving je alweer helemaal zat is en je smeekt om hier nou eens over op te houden!
Nou, o.k., je bent op zoek naar meningen en input. Dit is de mijne: ik ben geen fan van de Pelagos. Ik zou zelf die Breitling lekker houden en er een Squale naast kopen. Als je dit merk nog niet kent: kwaliteit, mooie heritage op het gebied van duikershorloges, zeer hoog draagcomfort (zeker de 1521) en je ziet ze niet op iedere straathoek; een echt liefhebbershorloge!
Kijk, om er een beetje feeling mee te krijgen, vooral eens rond in het gezelligste topic van HF: de Squalekroeg!
Tim, van harte welkom op het forum.
Ik ben benieuwd wat je uiteindelijke keus wordt maar aan het lijstje te zien ben je er volgens mij al aan uit.
Welkom bij de club Tim.
Welkom en fraai horloge.
Welkom en succes met je zoektocht
Welkom Tim!
Veel plezier met je zoektocht.
Groet Edward
Vergeleken met de Breitling die je nu hebt is hij een stuk generieker. Maar als ik die Breitling al zou inruilen zou ik het voor wat draagbaars doen. De LHD is 42x14mm. Dat ding is hoog als een huis en zichtbaar vanaf de maan.
Dat kan Tudor beter: De Pelagos 39 is een prachtige maat, met z’n 39x11,8mm grootte, en de wat spannender sunburst wijzerplaat. Ik zou de Pelagos 39 op 1 zetten, al vind ik een Aquaracer of een Marinemaster in 40 respectievelijk 38mm het passen zeker waard.
Neemt niet weg dat het beste horloge gewoon geen duikhorloge is, naar mijn smaak. It’s been done to death, en niemand die er mee zwemt, laat staan duikt.
Welkom!
Van harte welkom Tim.
Ik houd niet van duikers dus ik kan je daarover geen advies geven.
Veel lees- en leerplezier hier op het forum!
Welkom Tim! Ik zag je naam en dacht; toch ff reageren…
Voor een duiker in jouw pricerange zou ik inderdaad denken aan een Tudor BB58, of eventueel een Tag Heuer Aquaracer.
Groeten van een (wel al) 39-jarige Tilburger!
Welkom hier bij HF !
Welkok Tim op HF!
Met een Tudor heb je inderdaad genoeg keuze voor een mooie duiker.
De Mido Ocean Star 39 kan ook erg mooi zijn!
Welkom to da club, Tim!
Voor jouw budget zou ik sowieso voor de Pelagos gaan. Mooie model duiker en met Tudor haal je kwaliteit in huis.