Mijn naam is J. 28 jaar, woon in Amsterdam en werkzaam in de IT als sales. Sinds mijn vroege tienerjaren al onwijs fan van mooie, toen al ‘kleinere’ (+/- 36mm) horloges. Ik zit nu een tijdje op dit forum en dacht, laat ik mijzelf eens voorstellen.
Het is ooit begonnen met een mooie Timex, maar in de afgelopen jaren heb ik een aantal andere horloges mogen toevoegen aan de collectie. Waaronder een Omega Speedmaster Reduced uit 1998, een Rolex Explorer I en een IWC Pilot 3740, foto’s voeg ik toe!
Helaas is het jagen op een horloge soms leuker dan het dragen en heb ik niet alle exemplaren even lang gehad.
Momenteel heb ik al meer dan een jaar een Tudor BB 36mm (79500), maar de BB54 of BB58 beginnen toch wel interessant te worden. Wie weet mij over te halen
Welkom. Ik vond het mooi om te lezen dat je gewoon woont en niet woonachtig zegt te zijn! Hulde.
Leuke verzameling ingetogen klassiekers.
Kijk anders eerst eens naar een 37mm Grand Seiko dress watch met lichte plaat. Het laatste wat je verzameling nu nodig heeft is de derde kleine toolwatch met zwarte plaat.
Hi J, welkom op dit mooie forum. Mooie collectie. Je kan wel zien welk horloge jouw favoriet is Een explorer staat ook op mijn verlanglijstje. Veel leesplezier.